B
bengibollen
Jag har flera gånger råkat ut för att jag tex har gått in i ett forum och läser en lång tråd (medans man pysslar med lite annat under tiden ska väl erkännas) eller skriver ett längre inlägg och sedan kommer tillbaka till trådlistningen, så har alla trådar som det inte varit någon aktivitet i sedan jag gick in i tråden markerats som lästa. Detta gäller alla forum, inte bara det jag för tillfället var aktiv i.
Jag kan inte låta bli att bli lite småirriterad varje gång det händer för det blir lite lurigt att se om det kommit nya inlägg eller hitta var de nya inläggen är i de trådar man tycker är intressanta för tillfället.
Jag undrar därför om det inte går att öka livstiden på sessionerna, så att detta inte händer lika ofta....jag kan väl inte vara den enda som råkar ut för detta?
Jag kan inte låta bli att bli lite småirriterad varje gång det händer för det blir lite lurigt att se om det kommit nya inlägg eller hitta var de nya inläggen är i de trådar man tycker är intressanta för tillfället.
Jag undrar därför om det inte går att öka livstiden på sessionerna, så att detta inte händer lika ofta....jag kan väl inte vara den enda som råkar ut för detta?