Livanos 1147

• Avel
  • Trådstartare Trådstartare Lahtel
  • Startdatum Startdatum
  • Svar Svar 1
  • Visningar Visningar 615

Lahtel

Trådstartare
Vad tror ni om Livanos 1147?
Skulle han passa till ett xx-sto e Lotus Pool. 163 cm.
Bra exteriör, gångarter och hopphuvud. Ok hoppteknik, men inte tillräckligt scoop.
Jag skulle gärna vilja ha en snäll, inte alltför stor, storhoppande skimmel-fölunge. :)
När jag såg Livanos tyckte jag att han såg väldigt fin ut.

Sv: Livanos 1147

jag betäckte med livanos förra sommaren. mitt sto är lane courtxx - marino , ca 1,60. hoppas på en storhoppande sak. när mitt sto skulle semineras så skulle dom tappa livanos, så jag fick se honom live. både jag och far blev förälskade i hästen. han verkar kunna röra sig åxå.

Liknande trådar

Avel Efter trettioelva muskelskador så börjar jag tröttna. Till våren tänkte jag ha en hingst redo, ifall att. :meh: helt ärligt, jag har...
2
Svar
35
· Visningar
5 554
Senast: Unafraid
·
Avel Jag har ett sto som med sannolikhet ska betäckas under våren. Hon har inte haft föl tidigare och är e. Majim G ue. Bernstein. Modern rör...
2
Svar
20
· Visningar
3 339
Senast: Jate Volim
·
Avel Funderar på att betäcka mitt sto igen:) Skulle egentligen velat sälja henne till avel men har inte hittat någon jag vill sälja till än...
Svar
5
· Visningar
1 648
Senast: Jealle
·
Avel Har seminerat ett par ggr med samma unghingst, hopphingst med mkt bra stam från utlandet som tyvärr har dåliga simmare när vi fått den...
2
Svar
20
· Visningar
2 992
Senast: sona
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka