Little lost bear

Sv: Little lost bear

Jag har aldrig sett dom förr, är det magneter i?

Skitsöt i alla fall :)

Min mormor tycker att alla barn ska ha en "riktig" nalle, så hon har köpt fina dyra nallar till båda mina barn. Det har hur många nallar som helst, men de älskar sina, så det är ju inget fel i det.
 
Sv: Little lost bear

ja i sas händerna och ögonen.:love::D
Brossonen fick också en sån
 
Sv: Little lost bear

Jo men i det här fallet skulle dem i så fall få svälja hela nallen vilket är omöjligt. Sedan får ma nju leka med nallen tillsammans med barnet som med allt. Man lämnar ju inte ett så litet barn ensam med leksakerna
 
Sv: Little lost bear

Mja, nog lämnar jag min son ensam med leksaker, annars skulle inte min tillvaoro fungera om jag hela tiden skulle passa på honom ifall leksaken inte är säker. De sakerna han har måste vara anpassade till hans ålder.
 
Sv: Little lost bear

Vet inte hur gammal din son är men nu tänker jag mest på
spädbarn och ev något äldre.
 
Sv: Little lost bear

Det man är rädd för är ju att magneterna av ngn anledning ska släppa så att barnet riskerar att äta upp dem, inte att barnet ska äta nallen!:p
 
Sv: Little lost bear

Vet inte hur gammal din son är men nu tänker jag mest på
spädbarn och ev något äldre.

Jason fick allt spendera några minuter per dag för sig själv även när han var pytteliten.
Hur skulle jag annars kunna duscha eller gå på toa.
Han låg i sitt babygym, i babysittern eller på en filt med lite leksaker.
Det går inte att vaka över dom varje sekund.
 
Sv: Little lost bear

kanske;)

Nu e han snart 11 månader och kan leka själv på övervåningen ett bra tag medan jag pular på nedervångingen.
Grind har vi såklart, och inget "farligt" som han kan få tag på.
 
Sv: Little lost bear

Syftade på att magneterna sitter inne i nallen

Det förstår jag också. Det jag syftar på är tillfällen då barnet ändå fått i sig magneter genom att ngn söm el. dyl har släppt och magneten blir "tillgänglig".
 

Liknande trådar

Hästvård Har en så frustrerande situation hemma.. Jag bor på landet. Har byggt ett eget litet stall med 2 boxar. Har en stor hage med stor...
2
Svar
29
· Visningar
4 824
Senast: Fiorano
·
  • Låst
  • Artikel
Dagbok Denna vecka stod det två ridlektioner på schemat – en på ridskolan och en på privatlektionsstället vid världens ände. På ridskolan blev...
Svar
0
· Visningar
951
Senast: cassiopeja
·
Övr. Barn 29 minuter sedan hej! nu vet jag ju inte om detta har något med denna sajt och göra, men nu är det ju så i mitt hästintresse att detta...
2
Svar
24
· Visningar
3 621
Senast: Vallmo
·
Gnägg http://www.hippson.se/artikelarkivet/veterinar/grovre-men-valproportionerliga-hastar-som-ror.htm Tyckte det var en intressant artikel...
Svar
11
· Visningar
2 576
Senast: tuaphua
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

  • Födda -21
  • Sadelpadd eller inte?
  • Stötdämpning -sits

Omröstningar

Tillbaka
Upp