Litteratur

morris

Trådstartare
Har letat i en längre tid efter bra böcker om westernridning. Jag är rätt kträsen och vill att det ska vara svensk text, mycket bilder, tydliga förklaringar (både om w-filosofin och om praktiska övningar) osv. Finns det NÅN sån bok? :crazy: Jag börjar ge upp... :(

Har du kollat den av Bob Mahew?! Den finns ju på svenska och är väldigt tydlig.

Westernridning av Jack Brainard finns översatt till svenska.
kostar 198:- på postorder hos Tumbleweed.

Rolf Carlsson har gett ut några böcker om western. Minns inte hur det var med bilder och sådant, men du kan ju ta en titt själv. Han är ju svensk dessutom, och har lite koll på hur saker fungerar i den här änden av världen.

/Ida

Liknande trådar

Kultur Här kommer ett rykande färskt bokbingo att påbörjas i juni. Boken måste vara avslutad inom perioden. För dig som eventuellt inte varit...
26 27 28
Svar
554
· Visningar
15 660
Kropp & Själ Hej! Jag har efter en sjukgymnast och otroped felbehandlat mig fått förlorad inkomst och sjukskrivning i 7 månader. Jag fick första...
2 3 4
Svar
66
· Visningar
4 087
Senast: Sassy
·
Hundhälsa Jag har en liten tik som har haft ett helt gäng juvertumörer. Hon är opererad 3 gånger för det, hon blir väldigt påverkad av dessa...
2
Svar
28
· Visningar
2 692
  • Artikel Artikel
Dagbok För drygt 10 år sedan plöjde jag böcker om hälsa och framförallt hormonell hälsa, och läste boken “Kaos i kvinnohjärnan” för första...
Svar
8
· Visningar
971
Senast: cassiopeja
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

• Höjda elpriser
  • Julklappar 2024!
  • Valet i USA

Hund, Katt, Andra Djur