Litet tips

Status
Stängd för vidare inlägg.
Sv: Litet tips

original skrev:
Oj, oj nu blev det fart!
Du har ju redan tidigare skrivit vilket stall Du står på och också skrivit tidigare att ingen i stallet kan ju ge Dig tips om hur Du ska träna öppna/sluta vid hand. Vad jag vet så finns det ganska hög kompetens i stall av den storleken och drar således slutsatsen att ingen där har några kunskaper öht. Höj nivån! Lycka till med Din häst!
Är du trög på något vis:confused:
Om du ska hålla på så här ser vi till att dina dagar här på Buke är räknade:smirk:
Mår du bra av att försöka trycka ner folk:confused:
Väx upp, det här är ingen mobbingsida.
Du gör bara bort dig och till slut blir du avstängd.

Herregud.. Du borde lägga ner nu. Eller du kanske mår bra av att skämma ut dig? Själv tycker jag att det är fegt att skaffa nytt användarnamn för att diskutera detta (vilket du tydligt gjort när man ser att du ENDAST skrivit inlägg om detta). Tydligen kan du inte stå för vad du säger. Vad är det som säger att stallets kompetens är högre för att det är fler hästar?? Dessutom har jag aldrig skrivit att ingen i mitt stall har några kunskaper öht.. Förstår mig inte på dig, låter nu som att du kommer på saker för att rädda ditt eget skinn o få andra på din sida. sorry säger jag bara! Orkar inte lägga ner mer energi på folk som dig. Ska sova nu och i fortsättningen ignorera dig och dina inlägg. Så får du fortsätta skämma ut dig bäst du vill. Godnatt.

Senast ändrad av en moderator:

Önskar bara att småfolk som Du, med inget på fötterna, startar dylika trådar. Vill att forumen fortsätter att ha en informativ sida och inte spekulationer, vilket Du hänger Dig åt!
Jag har absolut inget att skämmas för! Står för allt jag skriver.
Känner dessutom till Ditt stall och vet att det finns mycket kompetens där, om Du bara öppnar Dina vyer till mer än bara spekulationer!
Bukefalos behöver, för att var fortsatt informativt, ej inlägg av Din dignitet!
Ta inte bara chansen att få lite uppmutran från de som inte vet bättre!

Vem bryr sig om man skulle bli avstängd för att man ej vill att folk ska dömas på 20 minuters inblick? Är det så, så avstår jag gärna från Bukefalos. Era ytterst osmakliga inlägg ligger ju bara så lågt. Håll Er till saken, så kan vi få igån en utveckling.
Är det så här Bukefalos fungerar, och "barockforum" i synnerhet, så betackar jag mig för fortsatt användande.
Moderatorerna gjorde ett ypperligt jobb!
Ett stort tack till Er andra som vill hålla en bra nivå!

Här passerar du gränsen anser jag. Personpåhopp på användare här på forumet är lika illa som att snacka skit om folk utanför forumet.

Suck :smirk: *skakar på huvudet* du kan verkligen sluta bry dig nu, för jag tar inte åt mig eller bryr mig ett smack om dig och dina pinsamma inlägg. Jag sköter allt snack och diskussioner om denna tränare med det vettiga folket på PM så, allvarligt lägg ner.

Stanna gärna och ge av din kunskap till de som kan mindre men behandla andra med respekt, tack!

Status
Stängd för vidare inlägg.

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

• Tvättstugedrama
Tillbaka