Liten Film på pojken :)

Sv: Liten Film på pojken :)

Dt är helt okej ;D
Jätte söta filmer :D
Men vad är det h*n tuggar på i första filmen?? :p
 
Sv: Liten Film på pojken :)

Hon jagar sin älsklingsboll! :D

7603978.jpg
 
Sv: Liten Film på pojken :)

Nää va sööt!! :D Älskade när hon stog vid trädet och drog i en kvist eller va det va :D
 
Sv: Liten Film på pojken :)

hihi vad är det för ras och hur gamal? :D


Måste bara lägga ut denna film från sommras.. ca en månad efter jag tog hem Ori.. När han äntligen kände sig säker med att busa med Tilly :D

videoplay
 
Sv: Liten Film på pojken :)

Ronja är ett resultat av tjuvparning tyvärr men tack och lov blev det bara en valp. Mamman är gråhund och pappan är Schäfer/Border Collie.
 
Sv: Liten Film på pojken :)

Hihi okej:)
ja vilken tur :p Är föräldrarna dina eller??
Hade varit svårt att fått iväg fler kanske? :p

Japp dom busar uta h*vete :D
 
Sv: Liten Film på pojken :)

Mamman är min hund som mina föräldrar har sedan jag flyttade. Pappan är en lösspringande hund som vi har haft besök av i över 1 år nu :( Ägaren till den är inte så ansvarsfull tyvärr
 

Liknande trådar

IT & mobiler Min sambo filmade mig när jag hoppade med mobilen. Det var förmodligen min telefon Huawei eller på hans SonyErikson. Filmen går i...
Svar
3
· Visningar
517
Senast: sjoberga
·
  • Artikel Artikel
Hästnyheter Hur känns det att tävla på hästar? Och hur gestaltar man det i en film? Resultatet blir ”lite obehagligt”, men en klar vinnare för juryn.
Svar
0
· Visningar
190
Senast: Gunnar
·
Gnägg https://www.tidningenridsport.se/fei-forbjuder-filmande-pa-tavling/ Länken finns ovanför. Är en plusartikel så kunde inte läsa mer än...
2 3 4
Svar
74
· Visningar
6 539
Senast: co-SMAD4
·
  • Artikel Artikel
Hästnyheter Hos Annelie Lundkvist på Stall Steninge By bor flera olika djur. I ett klipp på Instagram photobombar hönan Popcorn när Annelie filmar i...
Svar
0
· Visningar
184
Senast: Gunnar
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Tvättstugedrama
Tillbaka
Upp