Lite vår bilder.

PIRU

Trådstartare
Lite vårbilder från dagen.

Var uppe tidigt i morse o gick som Figurant åt några skyddshundar i Frövi, tränade bara lydnad själv sen när vi var klara tänkte jag fota o fick nån trevlig bild iaf.

FOTON263.jpg

Piru Ligger o njuter i vårvädret.

FOTON262.jpg

Piru min gammle trotjänare. Ger alltid 100% av sig gillar verkligen den hunden verkligen min bästa polare!

FOTON211.jpg

Sen min nye trotjänare en äkta galning vilket jag trivs med för vi är nog tvillingar han o jag ;)

JKRI.jpg

Fina Jääkäri i solen.

JKRI1-1.jpg

FOTON256.jpg

Sen Boans stiliga Rottis Rambo som är 16mån o börjar bli en rejäl Stridsgris.

Sv: Lite vår bilder.

Jäklar du vilka skillnader på skallarna på rottiskillarna! :eek:
Fast Piru är finast (sorry Boan)..;)

Jäklar du vilka skillnader på skallarna på rottiskillarna! :eek:
Fast Piru är finast (sorry Boan)..;)

I agree (sorry Boan jag med).
Även om jag inte gillar rottisar så värst mkt, så är Piru en rottis utöver det vanliga och en sann fröjd för ögat-även om det tar lite emot att erkänna det, hehe.:p

Måste ju säga att du satt in fina bilder kul att veta att hundarn va lika snygga idag.. Och att ni hade de skönt i det fina vädert.

Hon gav dock komplimanger till Piru som "är en fröjd för ögat". ;)

Och jag håller med, din rottis är grymt snygg och Boan var inte dålig heller! Jääkäri är skitsöt :D.

Vad snygg din kille börjar bli! En riktig rottis skalle där!

Hon gav dock komplimanger till Piru som "är en fröjd för ögat". ;)

Och jag håller med, din rottis är grymt snygg och Boan var inte dålig heller! Jääkäri är skitsöt :D.

Tusen tack roligt o höra!

Men det spelar ingen roll vi har fått våra tillsägelser att hålla sig ifrån varandra jag fick rött nyss och hon gult. borde hon väl fatta att hon inte har nåt i min tråd o göra alls. :devil:

Senast ändrad:

Du kan välja att läsa mina inlägg även om du har min på ignor, och om du tittar så skrev jag Inget dumt, tvärtom!

Moderatorn har sagt att vi ska hålla ifrån oss från tjafs, vilket vi(jag) gör, mitt inlägg är skrivet i all välmening, dessutom svarade jag MrsScabtree.

Bildtrådar tittar jag däremot gärna i, så det kan Ingen hindra mig ifrån.

Senast ändrad:

Jääkeri har verkligen blivit riktigt fin! En äkta Schäfer :love:

Mellan Rottisarna tycker jag att Boans kille tilltalar mig mest rent estetiskt, med sitt maskulina huvud och allt. Men Piru har en obeskrivlig charm :D

Jag tror att jag har visat den här bilden förut, men jag ville visa en annan Schäfer jag verkligen älskade utseendet på. Kortet är från runt -90, så kvalitén är inte det bästa tyvärr.

br.JPG

Ja, min lilla älskling :love: Han föddes 2 år efter mig, och vi fick 12 underbara år ihop. Den bästaste vännen man kunde ha att växa upp med. En himla duktig tjänstehund också :) Han pensionerades från sitt yrke (Väktarhund) vid 8½ års ålder.

Fina bilder på fina hundar :D

Här snöade det igår, så vi får allt vackert vänta lite till innan det är bar backe ute :eek: :angel:

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

• Annonsera mera VII
  • Dressyrsnack nummer 18
  • Hovrandsartros
Tillbaka