Lite rolig film på söta hankatten!

snurpe

Trådstartare
Passade på att filma lilla söta Vulkan när han var på bushumör lite tidigare idag :) Är han inte söt så säg?

LÄNK (även ljud)

/snurpe

Sv: Lite rolig film på söta hankatten!

Åh vilken sötnos..
Kom att tänka på att jag har videoinspelningsfunktion på min digitalkamera, borde kanske filma mina missar lite nån gång :)

Naaaw va söööt han va :love: Önskar att jag hann filma Mumin lite innan vi tog bort honom :( men men

Det är med digitalkameran jag filmar - jätteroligt :)

Förresten - visst är det du som pratat med Katta om att börja rida Priden? (bara en parantes) :D

/snurpe

Ja, filmer är alltid roliga att ha, precis som foton. Men även minnena finns ju kvar, förstås.

/snurpe

Snurpe, ja det är jag det :)
Tyckte väl att jag kände igen Monte i hennes fotogalleri på helgon :P

Skulle vara så kul att få nån häst att hjälpa till mig, saknar ridningen och (framförallt) hästpysslet så himla mycket, har ju kompisar med hästar hemma i dalarna men när jag är hemma och hälsar på hinner jag inte träffa pållarna så mycket :(

Nu har jag förresten provat att filma med min digitalkamera men det blev jättemörkt :(
Får prova igen nån annan dag då det är ljust :)

Priden är i vilket fall en kanontrevlig häst så det vore jätteroligt om du kom till oss! Så kan du ju hänga med mig ut och rida ;) :D

/snurpe

Trist, jag har också lite det problemet. Den är ganska krävande på ljuset. Utomhus blir det ofta jättebra, men inne är det betydligt svårare :(

/snurpe

Liknande trådar

Övr. Katt Jag behöver tips! Vi har tre katter, 2 småtjocka honkatter och en tunn hankatt. Honkatterna får sin mat fördelad på måltider medans...
Svar
7
· Visningar
458
Senast: Lejd
·
Övr. Katt Hej. jag har en fråga gällande mina 2 katter som helt plötsligt inte kommer överrens. Dom är båda hanar och kastrerade. Den ena hanen är...
Svar
3
· Visningar
715
Senast: Svartkatt
·
Övr. Katt Jag har en katt som är sjuk, som antagligen inte blir så mycket bättre. Vi ger henne ett sista försök med en ny medicin, men blir hon...
Svar
6
· Visningar
504
Senast: Krålus
·
Katthälsa Jag har observerat att vår lilla tjej på snart 2 år (12e sept) har som små nervryckningar i bakbenen när hon vilar ibland. När jag har...
Svar
5
· Visningar
663
Senast: Asko
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka