Lite osäker på vad!

S

Suenna_Love

Hej. Jag har fått många förfrågningar om hur gammal jag egentligen är. Finns det någon åldersgräns här på buke?? Jag blir 13 på söndag. Mamma säger att jag e förståndig så jag får va här på buke. Ehh.. liten fråga bara. Jag har sett att det är många äldre som är här.

Sv: Lite osäker på vad!

Buke är väl till för alla åldrar, däremot så ska du hänga på Ungdom ist. för Äldre Ungdom

Det finns ju olika forum att vara på, beroende på hur gammal man är ,Ungdom är ju upp till 17 ,sen kommer Äldre Ungdom och sen Senior :idea: Grattis i förskott ;)

Taack!! Ja.. asså här finns det ju lite mer filmer och sånt. Men är inte gnägg till för alla åldrar? Det borde det:crazy: Jag är lite förvirrad...

Gnägg är till för alla åldrar, men som tokfian sa så har U, ÄU och Senior åldersgränser.

Jag och många flera på u, är 13. Så du är inte ensam. Jag har för mig att det finns nån som är 12 också. Så du är inte ensam ;)

Tack för alla svar. nu har jag nog fått kläm på det... hehe. Tack så jätte mkt!!

Liknande trådar

Hästvård Hejsan Vårt stall har provtagit två hästar för EHV-1 då de haft neurologiska besvär. Vi får troligen provsvaren imorgon. Min häst som är...
Svar
3
· Visningar
473
Senast: Anonym456
·
Övr. Hund Hej, känner mig vilsen och vet inte hur jag ska göra. För en vecka fick jag hem en 9 veckor gammal valp. Eftersom hon kommer behöva vara...
Svar
8
· Visningar
936
R
Tjatter Hej! 🌺 Jag är ny här på bukefalos, så ville bara presentera mig. ☺️ Av privata skäl så kan jag inte skriva nåt som kan avslöja vem jag...
2 3
Svar
58
· Visningar
2 913
Senast: Raderad medlem 149639
·
Bukefalos Listan kan ju göras mycket lång, Men jag ska försöka hålla mig till tre punkter. Räknar i omvänd ordning så det som betyder mest för...
2 3
Svar
51
· Visningar
4 576
Senast: sjoberga
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Målbilder för trubbnosar.
  • Uppdateringstråd 30