Lite nytt i trådlistan

Jag har genomfört en ändring i hur listan med trådar visas.
När man vant sig hoppas jag att man skall känna att det är ett renare utseende med fokus på innehållet.
Ändringen har bland annat medfört att förhandsgranskningstexten för trådar har kunnat göras längre.

Om du inte varit inne i tråden på drygt en månad, om jag kommer ihåg rätt, nollställs detta med senaste lästa inlägg. Tanken är att trådar som inte haft inlägg/aktivitet på länge inte skall belasta minnet med var man senast läste, tror jag. Säg gärna emot mig om ni tror jag har fel :)

Tack! Det hade jag missat totalt :up: !

Liknande trådar

Samhälle Funderade på om jag skulle skriva det här inlägget i tråden om svensk politik, men det fick bli en egen tråd. Under de senaste åren...
Svar
8
· Visningar
890
Senast: MJLee
·
Hundträning Jag funderar mycket just nu. Jag har bestämt att alltid ha 2 hundar. Jag har trivts med det men bestämt att inte skaffa mer pälsvård för...
Svar
13
· Visningar
667
Senast: Lillefrun
·
Tjatter Nej men nu är det väl hög tid, tycker ni inte? 2024 års upplaga av Secret Santa är här! 🤓 Ni som har varit med tidigare har koll på... 50 51 52
Svar
1 024
· Visningar
34 061
Hästhantering Hej! Jag har en 23 år gammal dressyrhäst som jag haft i 9 år. Jag känner henne alltså mycket väl! Hon har alltid haft mycket energi och... 2
Svar
35
· Visningar
2 787

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka