Lite nya bilder

MissFideli

Trådstartare
Tagna med min alldeles egna digitalkamera :love:

Yogas nya nöje, sitta inne i duschdraperiet och titta på mig när jag gör mig iordning för natten
bild017.jpg

Abbie undrar vad vi gör
bild018.jpg

Abbie trötter :love: :love: :love: Hon är så vacker !
bild020.jpg

Deras julklapp som står oanvänd hittills, en lektunnel. Vet inte ens om Britterna kommer in i den :o
bild021.jpg

Trött Yoga
bild022.jpg

Rosetterna från utställningar. Den röda är Yogas, den gula är Abbies (samma resultat :confused: ) och den svartgula är också Yogas.
bild023.jpg

Sv: Lite nya bilder

Yoga i badkaret är jättesöt :love:. Precis så där brukar en av mina sitta också.

Kul att se Abbie, hon börjar se så vuxen ut i ansiktet nu.

Ja, fast vad hon skiljer sig på bilderna !
Huvudet ligger lite efter, men å andra sidan har hon 3 år kvar att växa på sig så det kommer nog.

Yoga är underbar att ta kort på, hon syns ofta väldigt bra med sina starka kontraster i färger.

Nu blir dte nog fler bilder, har ju varit utan kamera helt sen jag kastade min i golvet 2001 :o och har hankat mig fram på mina föräldrars digitalkamera som jag inte får låna längre. Men nu när jag äntligen har en egen så blir det ju lättare att föreviga skrällena.

MissFideli skrev:
Ja, fast vad hon skiljer sig på bilderna !

Ja, det gör hon verkligen! På den där hon ligger ser hon ut som en riktig vresig kattpascha - tror det är det där vinklade örat som ger det intrycket. Men hon är jättefin :love:

Jo, på den som är tagen snett ovanifrån så tar öronen överhand och gör henne till en gremlinsliknande sak. Hennes öron är kanske i största laget, men så extremstora som dom ser ut att vara på bilden är dom inte.

Liknande trådar

Övr. Katt Lite bilder tagna den sista tiden: Så här såg det ut utanför mig när det var som kallast. Balkongen blev som ett extra (kallt) rum...
2
Svar
27
· Visningar
1 514
Senast: Meibla
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar