lite ledvärk

G

gustav

hej.e de någon som vet nån bra medicin el liknande till min shettis som har lite värk i sina leder? han får nu glukosamin..nån som vet nåt annat?tack:banana:

Sv: lite ledvärk

Hej

Prova nypon, det är minst lika bra som glykosamin. Du kan hitta ställen på nätet att köpa från. Jag ger min gamla häst nypon för lederna och det verkar fungera. Har en kompis som har ont i lederna och hon tycker att hon blivit bättre.

Har gett min gamla pålla MSM istället för glukosamin det sista året.
Tycker att det funkar ännu bättre på henne.:)

Har också använt msm med mycket bra resultat.

vart finns det att köpa? gr..ngården, el hälsokost?

http://www.ion-silver.com/index.htm

Här hittar du återförsäljare!
Kan vara svårt att hitta någon precis där man bor, men jag har hittat MSM hos en hälsokost affär som säljer varianten för människor - men det är exakt samma preparat, så det blir lite billigare att köpa storförpackningen till häst.

Liknande trådar

Hästvård Jo jag lånade i våras ut min 9-åriga shetlandsponnyn till en fodervärd och har hitintills verkar gått jätte bra😊 Får regelbundna...
2
Svar
23
· Visningar
1 953
Senast: Stergo
·
Hästvård Hej! Mitt vuxna islandshäst sto på 12 år har för några månader sedan påvisat ”svaga” bakknän och ”problem” med patellan. Vi har...
Svar
9
· Visningar
574
Senast: tara
·
R
Kropp & Själ Först så vill jag på peka att dethär är känsliga ämnen så ni kan ju tänka på det både om ni ska läsa det och hur ni svarar ifall ni vill...
2
Svar
32
· Visningar
2 443
Senast: Amha
·
R
Skola & Jobb Nu skulle jag vilja ha jobb tips! Det är nog ganska så många år kvar förmig men det gör ju inget att börja tänka nu iallafall! Plus att...
5 6 7
Svar
129
· Visningar
6 026
Senast: Gunnar
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar