S
sandraR
Hej! För ett litet tag sedan föll jag av min häst. Vi skulle hoppa. Men det blev så att jag "hoppa" och hon stanna. Satt upp direkt igen som vanligt fast hoppade inte eftersom att jag fick lite ont i ryggen. Nästa gång jag red henne tänkte jag ta itu med hoppningen igen. Men jag började tänka att hon skulle vägra mer än hoppa så jag kunde nästan bara tänka på det. Självklart vägrade hon, pust tänkte jag, att jag var beredd. Försökte igen men tänkte samma sak, och då kom jag på mig själv med att göra det. Jag har nästan blivit lite rädd för att hoppa sedan jag ramlade av, eller rädd och rädd, jag kan bara koncentrera mig på att hon tänker stanna. Jag vet att det försvinner med tiden, det brukar bli så varje gång jag ramlar av, men trots det vill jag skynda på det, för trots allt älskar jag att hoppa. Sedan dess har jag hoppat några få stockliknande hinder och det har gått super men de är liksom endast 30cm eller liknande. Har ingen direkt tillgång till hjälp heller, dessutom känner jag att jag vill fixa detta på egen hand (men med era instruktioner) Vore underbart om jag fick något svar!