lite hjälp tack

J

juni_cool

har ett cponny sto som har alltid varit lat och ingen ponny som gillar att arbeta hur roligt det än är. i skogen är hon liite piggare än på banan men det försåtr jag :smirk: hon blir inte pigg av havre :( har hört gott om olja och kraft sport för att få hästarna piggare. Men vill höra om det finns ngt mer man kan göra. Inga tips om ridövningar, tro mig spelar ingen roll vad jag gör samma lata häst:( varit så i alla år tyvärr // natta

Sv: lite hjälp tack

ja du kan börja med att ge henne olja och så kan du ge henne krft turbo ( om det finns)

Liknande trådar

Foder & Strö Hej! Nu behöver jag lite input från er. Det är lång läsning och jag förstår om ni inte orkar läsa 😅 Jag vill vara tydlig från början med...
2
Svar
21
· Visningar
2 841
Foder & Strö Någon som har erfarenhet att hästen fått stor mage? Bara buken/magen inte hull över revbenen. Jag har haft honom i 3 veckor, en...
Svar
2
· Visningar
672
Senast: Sofiiiia
·
Foder & Strö Någon som har erfarenhet att hästen fått stor mage? Bara buken/magen inte hull över revbenen. Jag har haft honom i 3 veckor, en...
Svar
11
· Visningar
2 010
Senast: axel
·
Ridning Vet inte om jag skall lägga den här tråden under Ridning eller Foder eller om den kan ligga här? Moderator är självklart fri att flytta...
2
Svar
21
· Visningar
2 834
Senast: MaritH
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka