lite hjälp tack!

Sv: lite hjälp tack!

Du behöver inte köpa en sån dyr sele om du bara ska använda den ibland, men jag tycker faktiskt att du borde ha en korrekt sele.

När jag köpte min landade allt på 2100kr. Och jag är supernöjd :D Jag tycker inte det är speciellt dyr med tanke på att det var huvudlag, draglinor, tömmar, däckel, baksele och brösta (har säkert glömt något :p)

Det finns billga selar på både equilex och driveout mm. Jag köpte min på driveout.

Lycka till med selköpet :)

Just det, men tanke på rockarde. Självklart kan du använda den med en bra sele också, svetsa dit en svängel och fäste till baksele ska det nog funka ;)

Sv: lite hjälp tack!

PM är skickat ;)

nån mer som vill se?

ang svängel! Tur att sambon kan svetsa :D

Liknande trådar

Körning Fråga: jag har en enkel bröstsele med fast brösta och en "billig" rockard med svängel. Tänker köpa ny sele med lös brösta och baksele...
Svar
7
· Visningar
1 908
Senast: ameo
·
Körning Jag har ett shettissto på 8 år vi har haft sedan hon var 1. Hon rids av mina barn och vi har kört in henne. Jag har tömkört henne en del...
Svar
11
· Visningar
2 304
Senast: Mezcal
·
Körning Jag har lyckats byta till mig en modifierad smålandstrilla (sänkt, med gummihjul) med parstång och kompletta parselar (nåja, bakselar...
2 3 4
Svar
61
· Visningar
10 357
Senast: trassel
·
Körning Hejsan! Jag har en fullblod/halvblods valack på 5 år som jag har haft sedan i december. Vi tränar och tycker väl att hoppning är...
Svar
3
· Visningar
2 233
Senast: Nielaa
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka