lite hjälp med mitt pass

Presto

Trådstartare
Tjo! Det är så att min ponny är impoterad från england, derför är givetvis hennes pass engelsk också. På hennes tecken står det 4vtff, vad betyder det? Hon har två vita ben, om det ens har med benen att göra.

Sen har hon också en fläck mellan näsborrarna (som ej finns med i passet), så vi ska ta upp en ID-kontrollant så hon får göra en ny id grej. Sen skulle detta skickas in till rasföreningen (welsh). Men när jag mejla till dom sa dom också att hon skulle få ett nytt gult omslag på passet :eek: Har alla welshar det eller? Jag vill ju ha kvar henne mörkgröna :(:p

Men hur ska dom ändra omslaget utan att förstöra hela passet, för hon kan väl inte få ett helt nytt svenskt pass? Det vill jag inte! :angel:

Jag är tacksam om någon kan förtydliga lite för mig ;)

Sv: lite hjälp med mitt pass

Är du säker på att du har läst rätt. V brukar ju inte förekomma på engelska beskrivningar, kanske det står wff=white fore feet.
Fast på min Welsh står det ganska utförlig beskrivning av alla tecken.
Ofta på pass står det Head sedan beskrivning av tecken i ditt fall snip=tecknet mellan näsborrarna; Neck; Legs updelat i LF (Left Fore); RF (Right Fore); LH (Left Hind); RH (Right Hind); Body.

Senast ändrad:

Liknande trådar

Hästmänniskan När jag köpte min ponny "hittade" inte förra ägaren hennes vaccinations intyg. Dock på vet. besiktningen innan köpet valde säljaren att...
Svar
13
· Visningar
1 532
Senast: Presto
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Hundrelation
  • Uppdateringstråd 31
  • Guldfasanerna