Lite hjälp, fick en crosstrainer

Babe

Trådstartare
ja, som rubriken säger så fick jag idag en crosstrainer av en kompis som inte hade plats för den. Men vad gör jag med den rackarn? Springer på den? Går? Provade lite lätt ikväll, men var för trött för att orka testa rejält.
Är van vid löpband och träningscykel.

Men hur hanterar jag effektivast denna maskin?

/B
 
Sv: Lite hjälp, fick en crosstrainer

Dvs löpning är ok?
Fick av någon anledning för mig att det var mer som skidåkning.

Skall testa den rejält i morgon :D

/B
 
Sv: Lite hjälp, fick en crosstrainer

Nja, det är ju i det närmsta en cykelrörelse (skonsam mot knäna) och så armrörlser till det.
 
Sv: Lite hjälp, fick en crosstrainer

Dvs löpning är ok?
Fick av någon anledning för mig att det var mer som skidåkning.

Skall testa den rejält i morgon :D

/B

nja alltså löpning blir det ju inte, för det blir en rund rörelse med benen, mer som att cykla nästan, sen har du ju händerna på stängerna och dom rör sig fram och tillbaka. Hur tungt och snabbt bestämmer du själv
 

Liknande trådar

Hundträning Hjälper ett ungt par som har en tvåårig fralla, hane. Paret har precis skaffat sitt första barn. För "säkerhets skull" fick inte hunden...
Svar
9
· Visningar
1 468
Senast: Tuggben
·
Kläder & Bli fin Vi fick lite bebiskläder av en släkting som denne haft i en källare. Mest troligt i alla fall för alla plagg luktade väldigt unket...
Svar
6
· Visningar
1 135
Senast: Zacci
·
Hästvård Vi tog hjälp av en equiterapeut för några månader sen då vi haft lite problem med vår ponny. Denne ville först se hur ponnyn rörde sig...
Svar
11
· Visningar
1 126
Senast: Anna-Bella
·
Juridik & Ekonomi Anonymt nick. Väldigt långt inlägg, då jag delvis behövde skriva ner mina tankar för mig själv också ;) Jag är i 30-års ålder och lever...
2 3
Svar
49
· Visningar
5 114

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Tvättstugedrama
Tillbaka
Upp