S
savannha
Har en hanne som jag nu ska para med min kompis tik. Hon har haft 2 kullar för efter annan tik och varit med vid flera parningar. Med andra ord hon vet vad hon gör. Men jag har ingen anningen om något börja nu känna så här dagarna innan vad har jag get mig in på?? svensk som man är så skräms man av allt nytt. Jaja till mina frågor, då det är första gången för båda, är det då större risk att "panik" uppkommer när dom hänger kvar i varandra? Eller är det något som hormoner styr till och hundarn är lugna om ägarna är det.
Har väl tusen frågor till, men lättare om någon med erfarenhet kan berätta hur dom har upplevt det när det är första gången för båda. Har bombaderat min kompis med frågor, hon har aldrig varit med när det är första gången för båda. Men försöker förklara att jag ska sluta hyperventilera och andas och att det kommer nog gå prima och fina valpar kommer det bli.
hoppas att någon klok kan upplysa mig...
Har väl tusen frågor till, men lättare om någon med erfarenhet kan berätta hur dom har upplevt det när det är första gången för båda. Har bombaderat min kompis med frågor, hon har aldrig varit med när det är första gången för båda. Men försöker förklara att jag ska sluta hyperventilera och andas och att det kommer nog gå prima och fina valpar kommer det bli.
hoppas att någon klok kan upplysa mig...