Lite funderingar.

• Avel
  • Trådstartare Trådstartare bussig
  • Startdatum Startdatum
B

bussig

Funderar på att låna ett sto som är i medelåldern. För att ta föl med henne. Har inte haft föl tidigare. Ägaren har endast regbevis på henne. Hon är premierad och har gått kval- bedöming(enligt ägaren). Men hon har inte protokollen på bedömningarna. Hon säger att det fanns inte när hon köpte henne. Kan man få tag på hästens tidigare bedömningar på något vis ?

Sv: Lite funderingar.

Är det ett svenskt halvblod så kan man få kopior från ASVH. Det fick vi på vår hästs premieringsutlåtande då förra ägaren tappat bort originalet.

Liknande trådar

Hästmänniskan Fy vilken jobbig sits jag har satt mig i. För två år sedan köpte jag en unghäst då min andra häst var skadad och det verkade inte som...
Svar
16
· Visningar
2 241
Hästmänniskan Gammal användare, men vill gärna vara anonym så ingen som läser det känner sig utpekad. Jag har en lång historia i hästvärlden med egen...
Svar
19
· Visningar
2 652
Senast: Mia_R
·
Hästmänniskan Jag behöver hjälp! Det är en lång text men om någon orkar läsa och ge mig lite stöttning så skulle det uppskattas enormt! För er...
2
Svar
28
· Visningar
3 845
Senast: Lavinia
·
Skola & Jobb Kan man skriva en skriva-av-sig-tråd här? Den kanske bör ligga under Dagbok, men samtidigt kanske det funkar lika bra här? För er som...
2
Svar
24
· Visningar
5 316
Senast: Sasse
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Annonsera mera hundar 2
  • Oseriös avel 2023