Lite fint tyckte jag.. roping

Sv: Lite fint tyckte jag.. roping

Fränt! Såg dem live en gång för länge sen, ascool häst! Och duktig pojk på ryggen med :p

Gick ju så fort så man hann knappt blinka ju :D Riktigt duktiga :love:

Roligt att se sant i sverige!!!

CB, jag alskar att se en duktig calfhorse... de ar sa haftiga :)

Jag blev mest imponerad av hur otroligt fort han hoppar av hästen! Jiiiiisses!

Verkligen häftigt... Satan i gatan vad snabbt han var av pålle... :bow: Verkligt fint..:love:

Jättefint!!!:love:

Sånt ger mig rysningar och är en enorm inspiration till att träna, träna och åter träna! Ingenting är omöjligt, det tar bara lite längre tid...

mhm... calfroping ryttarna ar ratt imponerande med det, har svart att fatta hur de kan halla sig pa benen ibland.. Har en polare har som ar calfroping proffs, det ar skitintressant att se honom trana sina hastar! Mycket larorikt ska jag erkanna... Den har videon visar nagot jag tycker ar jatteharligt - en ropinghast som inte ar helhet i boxen vilket man ofta ser... :D

Liknande trådar

Övr. Hund Idag ställde jag ut min egenuppfödda valp Peggy på hennes första utställning och min första sedan januari 2020. Peggy har hunnit bli 6...
Svar
4
· Visningar
959
Övr. Hund Hej! Den här frågan har säkert varit uppe på tapeten många gånger men eftersom jag inte hittade en tråd som riktigt relaterar till min...
Svar
11
· Visningar
4 501
Senast: Dopy
·
Äldre Nu när vi avhandlat semifinal 1 (tråden finns kvar, fortsätt gärna diskutera där!) så är det hög tid att gå igenom semifinal 2 (går av...
6 7 8
Svar
154
· Visningar
7 887
Senast: voltis
·
Avel Ja, nu har ju de uttagna fölen varit officiella ett tag! Vad tycker ni om årets kollektion? Vilken skulle ni själva vilja ta med hem...
2
Svar
37
· Visningar
6 205
Senast: cirkus
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar