Lite filmer på tokig svart katt ;)

Sv: Lite filmer på tokig svart katt ;)

Hehe, rexägare som man är så tyckte jag han var väldigt lugn:angel:
Men han var väldigt vacker:D

Ja, när han kom hit var han ju bara skinn och ben :( Nu har han kommit upp i bra hull, men bör ju inte bli mycket tjockare ;) Får hoppas det går att hålla honom i trim :)

Haha, jo, han är ganska lugn på de här filmerna :p Synd man inte har kameran framme när han tycker att sofforna i vardagsrummet är en velodrom :angel: Eller när han använder en av fotöljerna som trampolin och launching-station ;)

Ja, han kom och letade upp mig i stallet riktigt mager vid första köldknäppen nu i höstas. Hade jag inte tagit hem honom då hade han nog dött två dagar senare när det blev snö och ordentligt kallt :(

Vilken söt liten svart buse!:);)

Liknande trådar

Katthälsa Jag har två innekatter, steriliserade honkatter, syskon från samma kull och födda 2017. De har bott hos mig sen de var åtta veckor...
Svar
11
· Visningar
866
Senast: Svartkatt
·
Katthälsa Vår 17-åriga bondkatt har det senaste året börjat jama på ett väldigt ovanligt sätt. Hon utger ett mörkare och högre ljud än sina...
Svar
8
· Visningar
795
Katthälsa Mina små galenpannor är pigga och glada, bägge är nu kastrerade och i samband med kastreringen av den andra så tog vi bort fri tillgång...
Svar
16
· Visningar
1 226
Senast: Marvin
·
Övr. Katt När jag tog hem Mrs Norris fick jag med en liten vippleksak, de som hade haft henne sist sa att hon inte tyckte den var så rolig. Det...
Svar
11
· Visningar
1 208
Senast: escodobe
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

• Tvättstugedrama