Lite bilder o så på Manson.

astronaut

Trådstartare
Var ju länge sedan som ni läste om min alldeles egna underbara terrorist Manson. Han utvecklas normalt och är, enligt mig o några mer, i ett bra hull.
Lekfull är han så det står härliga till.

Så kom jag en dag på att man kanske kunde använda sig av ett ridspö, och det var verkligen poppis (nej, ingen misshandel här inte)
http://www.youtube.com/watch?v=cWjLJ6BW3-o&feature=channel_page

Och så kommer det några få bilder:
Igår hörde jag honom men hittade honom inte, kollade inne på toan, i köket, i hallen, under soffan, bakom soffan, under sängen, under bordet, under skrivbordet och det är då jag ser att herrn har krypit in i en skrivbordslåda, ertappad:
mansonskrivbord_26249584.jpg


Köpte en klätterställning till honom förra veckan, lite sent men ville heller inte ta av pengarna jag lagt undan till veterinär ifall det behövs.
Han har äntligen börjat använda den:
snark_26249592.jpg


En del anklagar mig för att ogilla Manson, bara ha honom som en leksak o umgås när jag vill. Jag umgås majoriteten av min o hans vakna tid med kel, lek o.s.v och denna bild, om jag nu skulle hata honom så skulle jag då inte låta han hänga på mitt huvud för det första, struntar dock i andras åsikter då jag själv vet att läger inte är så som de säger:
aom_26249595.jpg
 
Sv: Lite bilder o så på Manson.

ser ut att vara en speciell och charmig katt av bilderna att döma...
Men eftersom du kallar honom terrorist finns det kanske en historia bakom som jag missat?
 
Sv: Lite bilder o så på Manson.

ser ut att vara en speciell och charmig katt av bilderna att döma...
Men eftersom du kallar honom terrorist finns det kanske en historia bakom som jag missat?


Han är busig helt enkelt ;) Något man överlever men han fick smeknamnet terrorist av mamma då han har lyckas välta varenda blomkruka i hennes hem o lyckats dra ner gardinstångar.
 
Sv: Lite bilder o så på Manson.

Aha, sådana katter har jag erfarenhet av, fast då snackar vi utomhuskatter...
Min mamma har otroligt många vackra blomkrukor ute på sommaren och katterna brukar alltid välja ut några att leva rövare i...;)

Väldigt personlig ser din katt ut att vara iaf.:laugh:
 

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Kattbilder #9
  • Uppdateringstråd 30
  • Guldfasanerna

Hästrelaterat

  • Kimblehook
  • Dressyrsnack 17
  • Födda -21

Omröstningar

  • Tvättstugedrama
Tillbaka
Upp