Lite bebis bilder

Sv: Lite bebis bilder

:D glömde ju helt bort å ge er bilder från andra kullen så fick ju göra det nu istället.

Jag måste ju bara säga att det borde vara helt förbjudet att visa bilder på bebbar ;)
Inte alls sugen, nej då :angel:

å så en uppdatering av bilderna nu då :D Nu har dom äntligen börjat öppna ögonen, så nu e dom riktigt riktigt söta.. visst e jag elak som lägger ut dom här :devil: :angel: :D

Blev inte så många kort eftersom batterierna i kameran tog slut, men ni får va nöjda me domma :P

Ljus unge.. kommer inte på va färgen heter :crazy:
en black striped, blir förmodligen roan
en agouti
cinnamon (kan va en väldigt dålig agouti, syns inte så bra på bilden) striped
Hela kullen
är för trött för å komma på va denna färgen heter oxå, men söt e h*n iaf ;)

Sicka sötnosar :love: Kan det vara beige eller champagne på första kanske och fawn eller silver fawn på sista? :)

silver fawn är det på sista iaf :D
champange.. jo d e det nog :idea: Lättare å se om nån vecka.

Där ser man vad man får ut av en roan/roan korsning... va bara tvungen å testa :crazy:

Senast ändrad:

Ok. Gosh de är ju så fina :love:
Och champagne sen... Me like :love: Älskar ögonen, speciellt min Lolitas ögon. Alldeles lysande röda :love:

Jo dom e fina, kan ju säga att fawnen å beige/champange (vilket d nu e) kommer att stanna hos mej :love: :D

nope :S fawnen, en agouti och den black striped har öppnat, inte dom andra 9 :D

Liknande trådar

Fritid På onsdag 28/8 börjar Paralympics och det sänds på SVT/svtplay. Ska ni kolla? :banana: Här finns sändningstider och deltagare: 28...
Svar
12
· Visningar
465
Senast: Rosett
·
Skola & Jobb Någon som är mer insatt än vad jag är nu för tiden? Om det är ok för PA att jobba dygn, och om det får fortsätta vara ok? Jag har i...
2
Svar
23
· Visningar
2 058
Senast: Wingates
·
Hundhälsa Hej Min valp på 12 veckor som har varit någorlunda rumsren (ca 0-4 olyckor om dagen), säger alltid till eller så ser man när han behöver...
Svar
4
· Visningar
1 205
Kultur JUNI 24/6 Annie Lööf, före detta partiledare, jurist 25/6 Renée Nyberg, programledare 26/6 Axel Gordh Humlesjö, journalist 27/6...
13 14 15
Svar
294
· Visningar
22 097
Senast: Rie
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Guldfasanerna
  • Uppdateringstråd 30