Lista över stuterier?

Tanja

Trådstartare
Finns det någon sammanställd lista över islandshäststuterier? Jag funderar på att köpa ett islandshästföl av god stam och vill veta vilka stuterier som finns.

Sv: Lista över stuterier?

Innan tråden övergår i sk otillåten länkning, så nej såvitt jag vet finns ingen sådan lista. Titta igenom annonssidan, det finns många avlare även av mindre karaktär som säljer föl med mycket fin stam.

Sv: Lista över stuterier?

kolla stam(bedömningar) kan man se på Worldfengur

Det finns även mindre avlare som avlar fram riktigt fina hästar! vet bland annat ett ställe där dem just nu har bara 1 sto som de avlar på, men det stot har bra stam, och väldigt hög bedömning (10 för tölt!) och de har få hästar, men de hästar som de föder upp är av riktigt bra kvalite

Liknande trådar

Körning Jag började läsa lite i TR för sportkörning (jag har inte ens en körbar ponny än :p jag tror att jag bara snabbt skulle kolla vilka...
Svar
14
· Visningar
531
Senast: Mli
·
Kropp & Själ Jag vill ha en träningsapp där jag själv kan välja både på färdiga pass men också lägga ihop egna övningar till egna pass. Finns det...
Svar
15
· Visningar
200
Senast: Tassa
·
Övr. Barn Jag vet att vi pratade om det här för ett år sedan, och vi har fortfarande inte skaffat någon hemstädning. Det är av flera skäl men en...
2 3
Svar
40
· Visningar
3 613
Senast: Blyger
·
Avel Hej! Jag ska betäcka mitt quarter sto i år och vill betäcka med en quarter. Jag har sen tidigare bara koll på swb hästar och där tycker...
Svar
1
· Visningar
502
Senast: Nikan
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka