Liseberg söndag eller måndag? Minst folk?

lundsbo

Trådstartare
Vad tror ni? Är det minst folk på Liseberg på söndag i solsken eller på måndag med varning för regn och avslutning av Lotta på Liseberg? Har en åkglad 5 åring med mig så fokus ligger på det han kan åka. Han är ganska tuff.

Måndagen skulle jag tro. Var själv på Liseberg i måndags em/kväll -hade varit skitväder hela dagen med riktigt åskväder men när vi kom till Göteborg blev det sol och var fint hela kvällen. Inga direkta köer -max 10 min stod vi till de stora attraktionerna.

Vad tror ni? Är det minst folk på Liseberg på söndag i solsken eller på måndag med varning för regn och avslutning av Lotta på Liseberg? Har en åkglad 5 åring med mig så fokus ligger på det han kan åka. Han är ganska tuff.

På måndag blir det i alla fall 6 personer som inte är där på söndagen. ;)
Vi är på väg mot sommarens semester. Och regnet som vi hoppas blir sporadiskt...

Liknande trådar

Tjatter Välkomna till den nya terminen på Bukefalos universitetet. Under hösten kommer ni få läsa spännande kurser så som “Hårig eller bara...
94 95 96
Svar
1 914
· Visningar
41 140
Senast: Hedinn
·
Kropp & Själ Varning för långt inlägg. Jag har haft problem med yrsel i tre veckor nu. Jag opererade bort en godartad tumör i armhålan en vecka innan...
2
Svar
33
· Visningar
4 069
Senast: tott
·
Hästvård Min åring har en ganska problematisk strålröta i alla fyra hovar och eftersom jag inte är bekant med strålröta under mina 20år som...
2
Svar
29
· Visningar
8 532
Senast: skuggi
·
Gravid - 1år Vad ska man göra när man planerat livet efter ETT barn och ett till knackar på? Misstänker att jag är gravid. Vi har skyddat oss med...
2
Svar
21
· Visningar
3 822
Senast: ako
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar