Du använder en gammal webbläsare. Den visar troligen inte denna och andra webbplatser på ett riktigt sätt. Du bör uppgradera eller använda en annan webbläsare.
Behöver hjälp av alla stamkunniga. Vad säger stammen ovan er? Lipton, ja honom känner ju de flesta till (någon som har bild?), men de andra två?!?!
Vad skulle ni vänta er av en sådan stam?
Att det är gammal svenskstam.
Niarchos var brun född 1956 och exporterad till Danmark 1977. Han var efter Polarstern - Largo
Idealist fux född 1951 död 1970 efter Hamid - Pergamon
Skulle tro att de skulle ge ganska bra allround hästar som en gång i tiden passade den svenska armen. Med det kom ju också att de blev bra och användbara ridhästar. Kan inte komma på att någon av dom ligger i några av våra större kändishästar. Men det finns det kanske andra som vet.
i senaste nummret av ridsport special står det en del om Lipton och finns även bilder.Kolla det!
har en lipton avkomma som är väldigt go, men har tyvärr varit med om en hel del hemskheter innan hon kom hit som 3 åring förra året.
Ok, jag ska försöka få tag i ett ex redan i em. *nyfiken* Minns lite av vad jag sett av Lipton då han tävlade. Jag tyckte han var väldigt söt bla. Men som sagt...det var några år sen han var på tävlingsbanan...
Det är alltid synd när hästar hamnar i tråkigheter. Den här individen jag kommit i kontakt med verkar också vara den "goa" typen.
Skola & Jobb
Jag har ett nytt jobb på gång. Jag har fått ett muntligt erbjudande med fastställd lön som jag tackat ja till. Vi har kommit överens om...
Cookies används för olika funktioner, trafikanalys, innehållsanpassning och annonser. Information om din användning av vår webbplats vidarebefordras till de sociala medier, annons- och analysföretag som vi samarbetar med. De kan kombinera informationen med annan information du tillhandahållit eller de har samlat in när du har använt deras tjänster. Våra regler och sekretesspolicy gäller. Genom att fortsätta använda denna sida godkänner du detta.