Du använder en gammal webbläsare. Den visar troligen inte denna och andra webbplatser på ett riktigt sätt. Du bör uppgradera eller använda en annan webbläsare.
Har fastnat lite för Lippos träns, även tyglar. Är dock osäker på kvaliten eftersom det ändå är ett budgetträns.
Ni som har läderprodukter från Lippo, hur är kvaliten? Hållbarhet, mjuka?
Tack
Är inte helt nöjd med mitt träns som jag har haft i många år nu. Då är lädret bättre på mitt 300 kronors träns från Hööks. Tycker dock lädret på mina andra produkter ifrån lippo har bättre läderkvalite.
Jag har nyss köpt ett hackamroe från Lippo, hoppas det håller men har ingen åsikt än, känns typ som man förväntar sig för den prislappen.
Hade ett Lippo-träns till ponnyn jag hade förr, det var fint det halvår jag hade det iallafall.
Har visserligen inte något träns från Lippo men hade under flera år en Lipposadel i kalvskinn samt tillhörande stigläder och sadelgjord. Var väldigt nöjd med kvaliteten på både sadel och övrigt. Stiglädrena har jag fortfarande kvar och de är i skick som nya trots användning flera dagar i veckan under många år nu. Har inte alls upplevt Lippo som ett "budgetalternativ" utan tycker det är helt ok kvalitet.
Hundträning Tack och lov har alla varit mycket nojda ... "so far".
Det har varit bade for sadana som vill ha grundtraning for tavling och sadana som...
Cookies används för olika funktioner, trafikanalys, innehållsanpassning och annonser. Information om din användning av vår webbplats vidarebefordras till de sociala medier, annons- och analysföretag som vi samarbetar med. De kan kombinera informationen med annan information du tillhandahållit eller de har samlat in när du har använt deras tjänster. Våra regler och sekretesspolicy gäller. Genom att fortsätta använda denna sida godkänner du detta.