Lippizanerhingst Siglavy Capriola Zaragossa

• Avel
  • Trådstartare Trådstartare veronica94
  • Startdatum Startdatum
V

veronica94

Hej!

Jag har en nordis-lippizaner valack vid namn Lusifer på 11 år. Han har okänd härstammning men har troligtvis funnit hans Lippizaner pappa Siglavy Capriola Zaragossa. Zaragossa är brunskimmel och ska ha funnits i Ärla - Södermanland. Är det någon som vet något om den här hingsten, har bilder, eller kontakt till hans ägare? Hör jätte gärna av er!!!

Sv: Lippizanerhingst Siglavy Capriola Zaragossa

Om du googlar så hittar du bilder och uppfödare, verkar som om ägaren har en hemsida också.

Liknande trådar

J
Hästmänniskan Känner mig som en känslo bomb redo att sprängas när som helst :( Har haft ett otroligt tufft år, och ännu är det inte över...
Svar
10
· Visningar
3 660
Senast: Fille
·
C
  • Låst
Avel Något som retar mej till vansinne är vilseledande marknadsföring. Där finns en hingst som utannonseras till avel med rubriken "Skäck...
7 8 9
Svar
163
· Visningar
14 095
Senast: ameo
·
N
Hästmänniskan Hej! måste få skriva av mig, vet inte om detta hamnar rätt eller om de finns någon tråd alls för detta. Men det börja me att jag hade...
Svar
7
· Visningar
1 630
Senast: åke
·
Trav Nilema har lite att göra så jag har suttit och letat igenom gamla inlägg :angel: och funderar lite om saker som kommit upp, frågor om...
Svar
9
· Visningar
1 406
Senast: ghost
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

• Dressyrsnack nummer 18
  • Världscupen 2024/2025