T
Tiggertjejen
Pratade med vet idag ja tom besökte honom. Åringen är lös i magen och fick proexdin (stavas ). Han skulle även ha linfröhalm, men jag hittar ingen information om det? Men vanligt linfrö hittar jag men vet vill att han skulle ha det i balar så han hade hela natten att knappra på. Någon som vet något om linfröhalm?
(Vill inte ha tips på vad ni tror/tycker är bättre att andvända utan jag har fått en kur till min häst som jag tänker fullfölja)
Jag vet var jag kan köpa linfröhalm men vill ju endå veta lite om det.
Sen till nästa fråga, efter han har gått på proexdin i 6 dagar så ska han ha tex. kraffts mag och tarm ????, men det kvittade vilken av de preparaten jag tog. Här vill jag ha förslag på vilka olika det finns som är som kraffts?
Tacksam för hjälp :smirk:
(Vill inte ha tips på vad ni tror/tycker är bättre att andvända utan jag har fått en kur till min häst som jag tänker fullfölja)
Jag vet var jag kan köpa linfröhalm men vill ju endå veta lite om det.
Sen till nästa fråga, efter han har gått på proexdin i 6 dagar så ska han ha tex. kraffts mag och tarm ????, men det kvittade vilken av de preparaten jag tog. Här vill jag ha förslag på vilka olika det finns som är som kraffts?
Tacksam för hjälp :smirk: