linfrö o ringblomma

M

moon light

har läst på en sida att linfrö är väldigt nyttigt till kaniner men att man måste låta den dra i kokt vatten först tills fröna bildar lite slem
min fråga är ska man sila bort slemmet innan man ger den till kaninen? o så har jag läst att ringblomma oxå är bra för kaniner så jag har köpt frön från plantagen o sått fröna i trädgården kan jag ge dom hära när dom växt ut?

Sv: linfrö o ringblomma

ok nån som vet om man kan ge ringblommor man själv har sått?

Sv: linfrö o ringblomma

självklart, ge dem allt även stjälken, ev hacka allt o strö över maten och torka till vintern.

Liknande trådar

Katthälsa Hej Jag provar att fråga här. Snälla inga påhopp, jag är här för att be om tips o råd. Jag gör det bästa jag kan för mina katter efter...
Svar
18
· Visningar
4 449
A
Övr. Hund Folk med trist ton och elaka kommentarer gör sig inte besväret att skriva något.. Jag och sambon har 2 vovvar. Hans är en 2-årig...
2 3 4
Svar
70
· Visningar
12 746
J
Övr. Djur djur e ju de mest ärliga och gulligast som finns, finns ingen människa som e så ärliga som dom... Jajaj iaf, melissa, var den första...
Svar
1
· Visningar
968
Senast: jooosan
·
E
Hästvård Jag hittade lite tips i en bok som jag tänkte lägga ut här. OBS! Detta stod i en bok! Alltså får ni tolka det hur ni vill, men vad jag...
Svar
19
· Visningar
4 060

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

• Tvättstugedrama
Tillbaka