Du använder en gammal webbläsare. Den visar troligen inte denna och andra webbplatser på ett riktigt sätt. Du bör uppgradera eller använda en annan webbläsare.
Japp, 1 dl verkar vara "standard" Tack för svaret!
Jag var bara nyfiken om det fanns någon rekommenderad giva och varför just den mängden, samt då ev maxgiva -hittar nämligen inte någon info om det nånstans.
bra fr¨ga. Vi kokar själva. Kokar med förhållandet 1:10. Alla hästar får en dl var. Lätt mått kanske :P Alla hästar är väldigt fina i pälsen, så de kan ju inte vara fel iaf :P
Nej jag tror inte det är fel Jag ger mina också 1 dl var numera.
Jag blev bara nyfiken på om det fanns några rekommendationer eller forskning runt hur mycket som behövs för att det ska vara lönt (eller om det hade räckt med en msk) samt om det fanns några rek maxgivor och varför.
Ibland kör man bara på utan att liksom veta exakt varför, jag är väl bara lite vetgirig antar jag
Foder & Strö
Ska flytta hästen till nytt stall och flyttar från en hage med ytterst lite gräs året runt till en gräshage där det är mkt gräs. Dock är...
Hästmänniskan Senaste jag köpte, om jag inte räknar shettisarna, var det en kompis som tyckte jag skulle ha. Jag hade inte ens tänkt köpa häst när hon...
Cookies används för olika funktioner, trafikanalys, innehållsanpassning och annonser. Information om din användning av vår webbplats vidarebefordras till de sociala medier, annons- och analysföretag som vi samarbetar med. De kan kombinera informationen med annan information du tillhandahållit eller de har samlat in när du har använt deras tjänster. Våra regler och sekretesspolicy gäller. Genom att fortsätta använda denna sida godkänner du detta.