ellabostrom

Trådstartare
Hej. Jag har största storleken på min samshield liner men den är fortfarande lite liten.
samshield liner är ju ganska ”puffiga” så har någon tips på hur man gör den lite mindre?

Hej. Jag har största storleken på min samshield liner men den är fortfarande lite liten.
samshield liner är ju ganska ”puffiga” så har någon tips på hur man gör den lite mindre?
Hmm jag har haft den tunna varianten på sommaren men det var ett par år sen jag köpte så kanske inte finns längre? Kolla med ngn butik som säljer Samshield?

Liknande trådar

Utrustning Ni med samshield hjälmar se hit! Sitter och ska köpa en ny hjälm och är väldigt sugen på en samshield men har lite svårt att bestämma...
Svar
7
· Visningar
575
Senast: MiniLi
·
Utrustning Japp, då var det dags för det näst svåraste inköpet när det gäller hästar. Sadel. Jag har köpt en ung häst som både ska växa mer och...
Svar
5
· Visningar
390
Senast: Freazer
·
Utrustning Hej! Vad säger ni om storlek på Animo- kavajer? Italiensk 40 sägs ibland vara motsv 34 och ibland 36, beroende på var man läser...
Svar
3
· Visningar
421
Senast: Freazer
·
Utrustning Hej! Någon som sålt på eller besökt SSHL (Sveriges största hästloppis) och fått sålt mycket, dvs har det varit mycket folk? Funderar på... 2
Svar
21
· Visningar
1 141
Senast: Liten
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Mellanpudel
  • Uppdateringstråd 31
  • Guldfasanerna