Lindor/benskydd??

B

Binobus

Hej, jag har en d-ponny där hemma som jag hoppar lokala tävlingar med. och jag undrar om man får lov att ha lindor eller inte.. Det ända jag vet e att man får lov att ha benskydd och på elit får man ha lindor men i lokal och regional då??
Jag är välldigt tacksam för svar.:bow:

Sv: Lindor/benskydd??

Hej, jag har en d-ponny där hemma som jag hoppar lokala tävlingar med. och jag undrar om man får lov att ha lindor eller inte.. Det ända jag vet e att man får lov att ha benskydd och på elit får man ha lindor men i lokal och regional då??
Jag är välldigt tacksam för svar.:bow:

Ja du får ha lindor på alla nivåer.

Sv: Lindor/benskydd??

själv skulle jag nog inte linda vi hoppning..
tänk om de går upp och hästen trasslar in sej i dem när du hoppar.. näe tycker det är snyggare i dressyren med lindor och vanliga skydd i hoppning!:banana:

Liknande trådar

Hoppning Hej! Jag har en 8 årig "slutmätt" D-ponny som min dotter som är 14 år tävlar i lätta klasser. Min syster som är över-årig tävlar samma...
Svar
2
· Visningar
941
Senast: Ketrawzc
·
Ekonomi & Juridik Hej alla hästgalningar ;) Tror mig hittat rätt ponny åt min 13-åriga dotter, 15-årig valack i mycket fin form, utan skadehistorik...
2 3
Svar
48
· Visningar
8 444
Senast: Strandad
·
Samhälle Hej! Då försäkringsbolaget har så lång kötid i telefon så chansar jag med att kasta ut frågan här. Jag har haft en barnförsäkring hela...
Svar
1
· Visningar
399
Senast: sjoberga
·
Mat Hej, jag hoppas detta ligger under rätt rubrik (mat). :) Varje år har min familj tävling kring jul om vem som gör den godaste...
Svar
19
· Visningar
554
Senast: Twihard
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka