Lillans väg tillbaka. Katten som trillade från fönstret.

P

PonnyBus

Jaa.. Som ni kanske minns trillade min lilla katt ner från mitt fönster för snart en månad sedan. Hon bröt benet på två ställen och fick spjälka sitt lilla ben. I början var hon mest sur och hängig och låg oh sov hela tiden, nu har vi vart på återbesök och allt ser bra ut och bandaget åker av om ungefär tre-fyra veckor.

Hon har blivit jättebortskämd och sover hos mamma på hennes huvudkudde varje natt, hon pratar och tjötar och leker som en tok.

Här är lite bilder som jag tog några timmar innan det hände på galningen och precis när hon kom hem från vetrinären..

På span...

Med matte...

Fick syn på något spännande ...

Attack!!!!!!!

Vila lite

Sv: Lillans väg tillbaka. Katten som trillade från fönstret.

hemkommen från vetrinären...

Lilla benet...

groggy som attan!

Förhoppningsvis blir hon helt återställd även om man skulle tro att hon är det nu med alla race över lägenheten och bus hon gör.

Gött att hon klara sig, Katter har en förmåga till att busa endå. Men man kan ju hoppas att hon låter bli öppna fönster. :)

Jaa.. Som ni kanske minns trillade min lilla katt ner från mitt fönster för snart en månad sedan. Hon bröt benet på två ställen och fick spjälka sitt lilla ben. I början var hon mest sur och hängig och låg oh sov hela tiden, nu har vi vart på återbesök och allt ser bra ut och bandaget åker av om ungefär tre-fyra veckor.

Vad bra att hon klarade sig...

//Bea:bump:

Vad skönt att det går framåt! Hoppas att det fortsätter läka lika bra. :laugh:

Vad härligt att hon är på bättringsvägen! Jag har själv en liten katt med brutet ben, men hon ska hållas stilla, vilket inte är helt lätt:crazy:. Har ni kunnat ha kissen lös i huset?

Vi bor i lägenhet och hon fick röra sig precis som hon ville enligt vetrinären.
Hon skulle inte heller ha något smärtstillande eftersom hon då kunde överanstränga sig.

vad hände din katt? är den gipsad? :)

Vad bra att allting gick så bra.

Jag vet inte säkert vad som hände men jag gissar att hon föll från övervåningen ner i trappan. Hon opererades, och har stift insatt. Jag har fått ha henne fastbunden i en komposthage, vilket inte är hur kul som helst för en katt som tycker sig vara frisk. Alltså har jag kånkat runt på henne när jag varit hemma..:angel: väldigt lätt att ta hand om sin nya hundvalp samtidigt.. Men men på måndag är det första återbesöket, jag hoppas det ser bra ut så hon kan få lite mer frihet.

Hon är inte gipsad, bara bandagerad.

Liknande trådar

Övr. Katt Hur tokigt detta än må låta så har det hänt… Satt igår i godan ro och tittade på tv, duk på soffbordet och x antal värmeljus i små...
Svar
10
· Visningar
3 795
Senast: Yrja
·
P
Övr. Katt Min lilla älskade katt trillade för en stund sen ner från mitt fönster.. Det är ungefär 3-4 meter ner till marken och asfalt. När jag...
3 4 5
Svar
93
· Visningar
6 739
Senast: always_TsT
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar