G
Gisburne
Får man inget nytt licenskort? Jag har ett licenskort (lokal) från 2002, har inte löst licens sedan dess. Förrän nu, för nån månad sen. Jag har bytt klubb sen 2002 och på det gamla kortet står naturligtvis den gamla klubben. För att ens kunna betala licensen var jag tvungen att ringa kansliet och be om hjälp, men det fixade sig och jag lyckades byta klubb i listan också så att jag blir "registrerad" med rätt klubbtillhörighet. (Och fick rätt inbetalningsuppgifter, för från början stod det i formuläret på webben att jag skulle betala 165:- till RF för 2009 års lokala licens, vilket ju är fel.)
Nu har det gått några veckor men något nytt licenskort har inte kommit. På det gamla står det med stora siffror "02", så det kan jag väl inte visa fram när jag åker och tävlar? Det står fel klubb också, som sagt. Det enda som stämmer är mitt namn och licensnumret.
Får man inget nytt kort eller hur funkar det? Det där systemet med licensnummer och plastkort var precis nytt när jag löste licens 2002 så jag är inte insatt i hur det funkar när man löser licens igen år efter år.
Nu har det gått några veckor men något nytt licenskort har inte kommit. På det gamla står det med stora siffror "02", så det kan jag väl inte visa fram när jag åker och tävlar? Det står fel klubb också, som sagt. Det enda som stämmer är mitt namn och licensnumret.
Får man inget nytt kort eller hur funkar det? Det där systemet med licensnummer och plastkort var precis nytt när jag löste licens 2002 så jag är inte insatt i hur det funkar när man löser licens igen år efter år.