Sv: Licenser!

Japp..värsta att jag har betalat via postgiro (eller heter det bankgiro!?) o då får man inget kvitto.

Jag har oxå betalt in via postgiro! Hur ska man då göra?!

Det syns på ditt kontoutdrag att betalningen är genomförd. Ta med det. Har du e-postgiro så är det bara att printa ut.

Jag betalade in min den 11 Mars, men då vet jag att den borde komma snart! Trodde nästan något var fel...

Ja, klubben får betala, men det är inte ridsportsförbundet som lägger ut den utan det gör equipe.

Mvh

Camilla

oj, jag fick min efter en vecka... fast jag betalade redan i januari så det kanske var därför....

Som sagt,det syns ju på ditt kontoutdrag att du betalt. Har du ej kvar det. Så gå in på banken isf, dom kan skriva ut kontoutdrag för flera månader tillbaka.

Jag fick fö min licens idag, tog ca 1½ månad.

Jag fick min licens idag jag med! :)
Men hästlicensen verkar ta längre tid. Jag har bara betalat in den, INTE skickat in några uppgifter separat till förbundet, bara de jag skrev på själva räkningen. Hur funkar det, måste jag skicka in några separata papper!?

Jag har inte heller fått hästlicensen ännu..

Om du betalade in via postgiro, alltså så att dom fick hela inbetalningskortet så ska du ju inte behöva faxa in uppgifter. För då fyllde man ju i allt på inbetalningskortet, eller hur?

Förövrigt så fick jag min licens idag, betalade in i början av April, så inte ens en månad tog det!

En kompis fick också sin licens idag, så dom verkar ha "betat av" lite..

Liknande trådar

Hästmänniskan Alltså blev lite paff av vad en säljare svarade så måste kolla om jag är koko eller om det ändå är ok. Är intresserad av en häst. Vi...
2 3 4
Svar
76
· Visningar
7 439
Senast: morgaine
·
Juridik & Ekonomi Vilka rättigheter har man egentligen som kund? Två gånger den här våren har jag beställt, för mig, två dyra varor. Det första...
Svar
15
· Visningar
939
Senast: corzette
·
Skola & Jobb Någon som är mer insatt än vad jag är nu för tiden? Om det är ok för PA att jobba dygn, och om det får fortsätta vara ok? Jag har i...
2
Svar
28
· Visningar
3 097
Senast: malumbub
·
Hundhälsa Hunden blir 1 år i mitten av juni, alltså 11 mån nu. Senaste vaccinationen var 12v sprutan. Vi ska iväg på en hel del hundjippon i...
Svar
2
· Visningar
485
Senast: movi
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka