attempt

Trådstartare
Jag betalade in licenserna för mig och min häst i förrgår, samt även klubbavgiften till den klubb jag blev medlem i.

Hur många dagar tar det innan man får licensnumrerna? Är lite nervös att jag inte ska ha fått dem tills jag ska tävla..

Sv: licens...

Nu kom mailet med licensnumrerna, men det stod även i mailet att jag ska betala in en viss summa pengar på deras konto. Jag har ju redan betalt :crazy: Ska jag betala en gång till?

Hej.
Jag betalade in min licens i slutet av feburari och jag har fortfarande inte fått mitt licenskort :(
Men jag får väl vänta och se.. jag ska iaf ringa och prata med dom om jag inte fått det i slutet av denna månad.

Ring o prata med klubben.
Och ta med utskrift på inbetalning/kvitto, så att arrangerande klubb kan se att du betalt innan tävlingen.

Hej.
Jag betalade in min licens i slutet av feburari och jag har fortfarande inte fått mitt licenskort :(
Men jag får väl vänta och se.. jag ska iaf ringa och prata med dom om jag inte fått det i slutet av denna månad.

Betalade också för ett bra tag sen, har fått ett licens men väntar fortfarande på det andra... Jag har mailat och fått till svar att det skickades ut licens för 1,5 vecka sen.

Hej!
Jag fick min licens igår:) äntligeeeen:rofl:
tog bara två månader:P hehe men nu har det kommit iaf.

Jag pratade med en från wras, och hon sa att det kan vara så att kassören inte fått inte pengarna när hon skrev mailet. Så jag behöver alltså inte betala en gång till. Det skulle dock ta 2 månader innan kortet kom...

Liknande trådar

Hundhälsa Hur länge brukar en hund vara förkyld? Hunden började fnysa och nysa i förrgår och har idag även fått lite rinnande ögon. Hon mår bra i...
Svar
2
· Visningar
558
Hundhälsa Min 9 åriga hund kastrerades för snart 6 veckor (kirurgisk kastrering)sedan pga förstorad prostata. Han har fortsatt problemen kvar (tar...
Svar
12
· Visningar
758
Hästmänniskan Gammal användare, men vill gärna vara anonym så ingen som läser det känner sig utpekad. Jag har en lång historia i hästvärlden med egen...
Svar
19
· Visningar
2 520
Senast: Mia_R
·
Skola & Jobb Någon som är mer insatt än vad jag är nu för tiden? Om det är ok för PA att jobba dygn, och om det får fortsätta vara ok? Jag har i...
2
Svar
28
· Visningar
3 262
Senast: malumbub
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar