Mack_Lobell

Trådstartare
Jag fattar inte en sak. Jag har betalt in en licens till ridsportsförbundet igår. Av ridklubben fick jag hemskickat ett licenskort i papper man skulle fylla i. Men det stod inget licensnummer på. Kvitto av posten ska man ju klistra på? Eller får man ett plastkort hemskickat sen med nummret?
Har haft licens innan för nått år sen.
Kan man kolla någonstans om licensen är registrerad?

Hoppas ni förstår vad jag menar :)

eftersom det där med att man behåller samma nummer är ganska nytt om jag inte minns fel så kan det vara möjligt att du får ett nytt nummer. Men nu för tiden gäller ens licensnummer resten av livet (dock måste du betala in licensen varje år iaf) Man får ett plastkort med numret hemskickat och om du skall tävla innan dess tar du med dig licensunderlag och postens kvitto. Detta gäller som licens tills kortet har kommit hem. På anmälan har jag för mig att man ska skriva interim. Inte helt säkert där dock. Ngn som vet?

För övrigt bör denna tråd ligga under Tävling och inte Gnägg.

Liknande trådar

Ekonomi & Juridik Jag vänder mig till buke för tips, råd och funderingar om hur jag ska gå vidare. Jag har en plan men tänker jag rätt/ska jag göra på...
2 3
Svar
46
· Visningar
10 435
Senast: lil-sis
·
A
Hästmänniskan Behöver bara skriva av mej någonstans. Det var totalt oväntat. Hon har gått på bete med sin bästis, dom har gått tillsammans nästa hela...
Svar
13
· Visningar
2 578
Senast: palle
·
Hästvård Min shettis drabbades för en vecka sedan av ett kraftigt kolikanfall. Det tog närmare 72 timmar innan hon inte fick återfall. Efter...
2
Svar
22
· Visningar
6 738
Senast: Luleå
·
G
Tävling Får man inget nytt licenskort? Jag har ett licenskort (lokal) från 2002, har inte löst licens sedan dess. Förrän nu, för nån månad sen...
Svar
11
· Visningar
950
Senast: cewe
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

• Tvättstugedrama