• Avel
  • Trådstartare Trådstartare Laahra
  • Startdatum Startdatum
L

Laahra

Ända sen jag såg Libero-H vinna välrdscupen i skandinavuim 1994 har jag varit såld på den hingsten.Undrar om ni har nån kul berättlse om honom eller avkommer till honom.Gärna avkommer i Sverige med bild!!!Skriv gärna oxå om ni har nått sto efer Libero ni tagit föl på. Hur blev avkommerna osv...

Sv: Libero H

Du har ju hingsten Tornesch som Malin Baryard rider..... Han har Libero H som morfar.
Funderar på att använda honom till mitt sto.
Tidigare fanns ju också hingsten Iowa i Sverige, han är efter Libero H.

Du har ju hingsten Tornesch som Malin Baryard rider..... Han har Libero H som morfar.
Funderar på att använda honom till mitt sto.
Tidigare fanns ju också hingsten Iowa i Sverige, han är efter Libero H.

Gokända hingstar efter honom har jag god kollpå:angel:..tror jag...
Gillar bla ustinov och jag hade förra året sj Tornesh som kandidat;)

Vad har du för ett sto?

Gokända hingstar efter honom har jag god kollpå:angel:..tror jag...
Gillar bla ustinov och jag hade förra året sj Tornesh som kandidat;)

Vad har du för ett sto?

Jag har ett sto efter VDL Empire och morfar Goodwill-Landgraf I-Ladykiller xx.
Gillar också Libero H därav Tornesch som kandidat :laugh:

jag tycker tornesch verkar vara en hingst av sportig modell, gott temperament, god modell o god teknik:love:

Nej men gud vad spännande!! Vad är det för mamma på den? Åhhhh..... Blir ju lite avis faktiskt. En Empirefölis :love:

Mamman är efter Marco Mitras ue.Landesfurst. Uppfödd av lene Lembkes syster. Hon skadades tyvärr i tidig ålder, så hon tävlades tyvärr bara till 4-årsålder. Sen dess har hon fått 3 avko väntar nu sitt fjärde!Juverna är fyllda men d är inte ren mjölk än!

Ja Lux Z är inte tokig han heller ;).

Du har en tråd där du söker hingst el hur?

Kolla in din flicka på din galleri så vacker o feminim hon är!

Vad spännande :laugh: Då måste uppdatera när fölisen tittar ut.... Nyfiken som attans ;)

Har ett sto E:Libero H UE: Purioso. Hon är den snällaste som finns i all hantering, däremot ganska pigg o på G när man rider henne. Hon är tävlad som ponny, konstigt att hon blev så liten. min flicka tävlade henne upp till LA helt otrolig på banan.:love: Helt orädd men gör ändå inget hon vet att hon inte klarar. Hon har hoppat enstaka hinder på 140 utan problem.Tyvärr satte en skada stopp för hennes hoppkarriär. Hon lämnar stora vackra föl,har fått 4st. De två sista med en Welsh 130 cm hög. Den ena är idag som 4 åring 155cm.Hade hoppats på ponny så klart. Nu är det tänkt att hon bara ska gå i avel. Väntar i dagarna föl E: Dee Jost van Dyke. :love:

Har ett sto E:Libero H UE: Purioso. Hon är den snällaste som finns i all hantering, däremot ganska pigg o på G när man rider henne. Hon är tävlad som ponny, konstigt att hon blev så liten. min flicka tävlade henne upp till LA helt otrolig på banan.:love: Helt orädd men gör ändå inget hon vet att hon inte klarar. Hon har hoppat enstaka hinder på 140 utan problem.Tyvärr satte en skada stopp för hennes hoppkarriär. Hon lämnar stora vackra föl,har fått 4st. De två sista med en Welsh 130 cm hög. Den ena är idag som 4 åring 155cm.Hade hoppats på ponny så klart. Nu är det tänkt att hon bara ska gå i avel. Väntar i dagarna föl E: Dee Jost van Dyke. :love:

Kul läsning!:)

Liknande trådar

Avel Nu vet jag att det finns trådar om travarkorsningar redan, men de jag hittade var från typ 2008, och funderar mer specifikt om just mitt...
2 3 4
Svar
65
· Visningar
13 981
  • Låst
  • Artikel Artikel
Dagbok Då ska jag försöka sammanfatta vår resa til Norsk Varmblod's Eliteskue lite "kort". (Eller långt... :angel: ) Vi åkte hemifrån i...
Svar
0
· Visningar
1 090
Senast: sorbifolia
·
Kropp & Själ Hej. Ja jag vet att man ska kontakta läkare mm om det är nått vajsigt men ändå . Jo jag har inte haft nån normal mens på typ 2...
Svar
19
· Visningar
1 118
Avel Jag har ett sto med trevlig stam. Hon har nu skadat sig och jag funderar på vad jag ska hitta på för henne. Hon trivs inte med att vara...
Svar
11
· Visningar
4 462
Senast: axel
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Kattbilder #10
  • Senast tagna bilden XVI
  • Guldfasanerna