Lewa åker hem =(

L

liten82

Lewa har börjat löpa tidigare än väntat så jag måste åka med henne till Uppsala ikväll redan:(
Så himla typiskt, vi hade ju anmält till tävling om två veckor+ 6okt, vi räknade att löpen skulle komma i november.

Dessutom trodde jag inte att det skulle bli så jobbigt att lämna tillbaka henne eftersom att jag hela tiden vetat att det är tidsbegränsat.. Ack vad jag bedrog mej, fy vad jag kommer att sakna den lilla tokan:cry:

Hon har verkligen varit underbar att ha, på alla sätt och vis, men hon kommer förhoppningsvis tillbaka om 5 låååånga månader..

Sv: Lewa åker hem =(

Får du inte ha henne mellan parning och valpning???

Eller missar jag något :confused: Är du inte fodervärd/delägare?

Får du inte ha henne mellan parning och valpning???

Eller missar jag något :confused: Är du inte fodervärd/delägare?

Näe, jag skulle bara ha henne tills löpen som vi beräknade till nov-dec. Jag är inte fodervärd, jag har en annan "deal" med uppfödaren :)
Jag får ta upp henne direkt efter parningen också, men de blir så förbaskat dyrt att körra 65mil enkelväg ytterligare en gång om några veckor:crazy:
Men jag tror att jag får fortsätta ha henne efter att valparnar flyttat hemifrån och hon är så välkommen!
Men 5 månader är så länge:(

Det är iaf sista gången jag tar en hund tidsbegränsat, blev jobbigare än jag trodde..

Fixade det sig med hemtransporten?

Jag kommer sakna surhaggan Lewa! :(

Lewa har visat Birk vem som bestämmer! (Kolla in hårtussen i munnen:mad::D)
CAB20BRD.jpg

Vad stor bilden blev!:eek:

Nej, vad synd!

Det är alltid jobbigt att ta hundar tidsbegränsat. Mimmis matte har precis kommit hem från USA och tanken är väl att jag ska ha kvar henne några månader till, men man vet ju aldrig vad matte får för sig..
Känns ganska jobbigt faktiskt...

Men du får ju i alla fall tillbaka Lewa. När jag lämnar Mimmsan så är det inte tänkt att hon ska vara mer hos mig, eftersom jag vill ha en egen- på mina villkor!

Men ja, jobbigt är det..

Liknande trådar

Hästmänniskan Jag är så ställd över något som har hänt att jag ville höra om någon annan har varit med om något liknande. Bytte stall i augusti, till...
Svar
7
· Visningar
3 872
Senast: Lhas
·
Relationer Skriver under anonymt nick nu. Det är väldigt långt och jag vet inte om jag kommer få några svar, men känner att jag behöver stöd och är...
2
Svar
27
· Visningar
10 810
Senast: Imna
·
Relationer Trodde inte de skulle gå så långt att jag skulle sätta mig här och skriva om råd. Men känns som jag behöver lite hjälp. Förbered er på...
4 5 6
Svar
104
· Visningar
27 948
Senast: mandalaki
·
Övr. Hund Jag har utlovat en uppdatering om min hund, så här kommer den. Första gången jag såg henne var när jag bodde på en internatskola och...
2
Svar
21
· Visningar
1 995
Senast: Milosari
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka