Levantos II - Lebos ???

lycka

Trådstartare
Som gammal uppfödare (fjording) så bar MÅSTE jag veta litegrann om stammen på vår tilltänkta hopphäst trots att han är valack. Är väl yrkesskadad, men så är det bara!
Hur ev halvsyskon fungerar e. dyl är inte av intresse, vi har provat den här hästen och han uppfyller våra krav, så det är bar ren fakta om hingstarna jag är ute efter!!

Sv: Levantos II - Lebos ???

Tusen tack Kicki för intressant läsning, synd att han inte är ett sto, vår tilltänkta hopphäst.... //Lycka

Sv: Levantos II - Lebos ???

Nu vet inte jag vad KickiH skrivit, men man kan gissa varför ni fastnat för honom om han är lika tilltalande som stammen. ;)

Vad ligger det mer bakom?

Liknande trådar

Avel A Avelsvärdebokstav A ges till hingst som uppfyller krav på god förärvning. Med detta menas att hingsten har förmåga att föra aveln...
Svar
9
· Visningar
1 927
Senast: Ottilia
·
Avel Jag skriver inte ofta på Buke men läser desto mer, på sistone har det blivit många trådar på avelsforumet eftersom att jag funderar på...
2
Svar
24
· Visningar
4 320
Avel Hej! Jag har ganska nyligen köpt mitt första riktiga Avelssto och jag börjar redan nu forska i nästa års hingstval! Det är en ren...
Svar
11
· Visningar
2 330
Senast: Liizette
·
Q
Avel Hoppas ni vill och vågar vara med och diskutera den här frågan för det här har jag gått och "sugit" på länge. Jag är jätteintresserad...
2 3
Svar
45
· Visningar
5 555

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka