Leva hästlöst?

klockmalva

Trådstartare
Jag har varit hästägare i så gott som hela mitt liv. Endast i korta perioder har jag varit höstlös pga. studier. Men nu har jag alla möjligheter i världen och ... vill inte?!
Jag har inte känt mig så "häst-inspirerad" på flera år och jag vill verkligen inte ha en "egen" häst.

Nån mer som känner så? Hur "hästar" ni?

Sv: Leva hästlöst?

Man måste inte ha häst, Vill man inte ha häst, har man inte häst. Och man behöver inte sluta helt med hästar bara för att man inte har egen häst. Du kan väl bli medryttare eller rida på ridskola. Om ett tag kanske du vill ha egen häst och då är det bara, Go for it! :laugh:

Liknande trådar

Hästmänniskan Gammal användare, men vill gärna vara anonym så ingen som läser det känner sig utpekad. Jag har en lång historia i hästvärlden med egen...
Svar
16
· Visningar
1 651
Senast: tara
·
Hästmänniskan Jag har ett riktigt dilemma som jag mår riktigt, riktigt dåligt av. Jag har 2 ston och en äldre valack. Valacken är 20 år, har en åkomma...
2
Svar
24
· Visningar
2 566
Senast: mars
·
Hästmänniskan Hej! Jag skaffade min älskade häst för snart 2 år sen och är i stallet varje dag och älskar det. Tyvärr är det konstant någonting i...
Svar
14
· Visningar
1 336
Relationer Jag fick för ett par månader sedan veta, efter ett par år långt förhållande, att min partner inte vill ha barn. Jag har själv aldrig...
4 5 6
Svar
106
· Visningar
6 890
Senast: Roheryn
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar