Leva hästlöst?

klockmalva

Trådstartare
Jag har varit hästägare i så gott som hela mitt liv. Endast i korta perioder har jag varit höstlös pga. studier. Men nu har jag alla möjligheter i världen och ... vill inte?!
Jag har inte känt mig så "häst-inspirerad" på flera år och jag vill verkligen inte ha en "egen" häst.

Nån mer som känner så? Hur "hästar" ni?

Sv: Leva hästlöst?

Man måste inte ha häst, Vill man inte ha häst, har man inte häst. Och man behöver inte sluta helt med hästar bara för att man inte har egen häst. Du kan väl bli medryttare eller rida på ridskola. Om ett tag kanske du vill ha egen häst och då är det bara, Go for it! :laugh:

Liknande trådar

Hästmänniskan Fy vilken jobbig sits jag har satt mig i. För två år sedan köpte jag en unghäst då min andra häst var skadad och det verkade inte som...
Svar
16
· Visningar
2 194
Hästmänniskan Gammal användare, men vill gärna vara anonym så ingen som läser det känner sig utpekad. Jag har en lång historia i hästvärlden med egen...
Svar
19
· Visningar
2 528
Senast: Mia_R
·
Hästmänniskan hejhej, ursäkta för mycket text 🥲Jag har precis tagit studenten och ska flytta ganska långt bort i början på nästa år. Ponnyn som jag...
Svar
8
· Visningar
854
Hästmänniskan Jag har ett riktigt dilemma som jag mår riktigt, riktigt dåligt av. Jag har 2 ston och en äldre valack. Valacken är 20 år, har en åkomma...
2
Svar
24
· Visningar
2 880
Senast: mars
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar