Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Samma här! Sen gillar jag Keyyo, och Anis blir jag glad bara av att seImponerad av Filip Lamprecht, som jag inte ens hört talas om innan.
Och dessutom i kombination med David L...... Jag ska bara se Carola på play i årJag har inte kollat på flera år men när Carola skulle vara med och dessutom dansa med Tobias tänkte jag att jag nog ska försöka kolla. Tills jag insåg att Petra Mede skulle vara programledare. Tål henne inte. Får väl kolla på klipp på play och läsa nyheterna nu.
Jag gillar både David och Petra men inte Carola .Och dessutom i kombination med David L...... Jag ska bara se Carola på play i år
Tänk att få träna en vecka med en proffsdansare .Tänker mycket som du @Rie. Jag gillar verkligen let's dance, tittar alltid med morsan och tycker det är kul att se hur de blir duktigare och duktigare, gillar att se alla fina kläder och får såklart alltid favoriter bland deltagarna, sedan är ju flera av proffsdansarna helt otroliga också.
Jag har mycket(!) svårt för Carola och hade nästan hoppats att hon inte skulle vara allt för bra, men det är klart att hon får massor av röster, framförallt nu när hon faktiskt var duktig och dessutom har en mycket populär proffsdansare.
Anis överraskade mig. Jag har haft väldigt svårt för honom också (när han skrek sig genom hela Mello som programledare i år ville jag kasta ut tvn), men det var skönt att se en icke-skrikig sida också och även han tror jag kan bli riktigt duktig.
Flera av deltagarna har jag usel koll på annars. Killen jag träffar gillade Martin och hejade på honom när han såg hur mycket prestationsångest Martin verkade få
Filip hade jag inte ens hört talas om innan, men han verkar ju kunna bli riktigt bra och har ju en av de där proffsdansarna som brukar kunna få sina deltagare att komma långt. Han gjorde trots det inget jätteintryck på mig igår, men ja, det var ju bara första programmet.
Ska hur som helst bli kul att se hur de dansar i typ program 3, när de börjar bli liiite mer vana. Tycker det är då man brukar börja se att det händer något.
Ja, jag är lite trött på Carola som dansare nu. Visst, hon är vacker, visst, hon kan göra känslosamma poser men det blir rätt enahanda. Jag skulle helst av allt vilja ha Anis och Keyyo i final för jag gillar deras bredd som dansare. Misstänker tyvärr att Carolafanclubben gör att åtminstone en av mina favoriter slås ut.Jag tänker att Carola har sin fanclub som kommer rösta oavsett hur hon dansar. Fet blir roligare stt följa de andra.
Jag tyckte det var kul att se att Michel kunde röra på höfterna, för det är verkligen ingen självklarhet för friidrottare...
Du och jag Ninnurur, du och jagAnis och Keyyo är mina favoriter