leonberger uppfödare

P

pika

Hej ! Finns här någon som som kan rekommendera en bra Leonberger uppfödare i Skåne?

Det allra viktigaste för mig är att temperamentet är bra samt höfter och ögon är ua på föräldrarna.

Sv: leonberger uppfödare

Vet ingen på rakt arm neråt i landet men har du kollat på svenska leonbergklubben? Där har dom ju en massa uppfödare

Om du kan tänka dig en snart 1åring så har jag en sådan som ev måste omplaceras. Urmysig, lydig, frisk och vacker.

Det finns 2 st där nere som jag tycker verkar ha sunda och friska hundar.

Blizzmajazz kennel - Norrvidinge
Skorres kennel - Örkelljunga

Sedan finns det även:

Enjoy Bear's kennel - Hörby
Lejonlyckans kennel - Blentarp
Leo Zedaka's kennel - Sösdala
Leonflockens kennel - Helsingborg
Stormfälles kennel - Bjärred

Andresser och telefonnummer finns på SLBK's hemsida under uppfödare :)

Liknande trådar

• Låst
Hundavel & Ras Hej! Jag köpte i valp i augusti i år och vart då informerad att valpen inte hade stamtavla. Vilket inte gjorde mig något då jag inte...
9 10 11
Svar
208
· Visningar
22 389
Senast: Gunnar
·
Hundträning Jag tog emot en omplaceringshund för två månader sedan, en tik som snart är fem år. Hon har levt hela sitt liv hos uppfödaren och fått...
Svar
8
· Visningar
872
Senast: Blyger
·
Hundavel & Ras Hej! Vill gärna få tips på bra gårds och stallhund i behändigt format typ knähög . Vi har alltid haft jaktlabrador, först två tikar nu...
Svar
6
· Visningar
871
Senast: Wenniz
·
Övr. Hund Jag är ganska ny på det här med aktiveringsleksaker, men funderar på att införskaffa några stycken lite "bättre". Hur vet jag vilka som...
Svar
9
· Visningar
733
Senast: MML
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka