Leonberger hjälp oss snälla

H

hotmamma

Hej behöver hjälp från någon som vet eller kan något om leonbergs sjukdommar.Varit hos vet med våran tik 6år hon rasar i vikt äter inte jag får mata henne.Dom har gjort alla tester och har gott bet så nu ska vi til Strömsholm med henne i morgon onsdag. Men nu vill jag få lite tips när alla vet verkar slita sina hår. Finns den någon lenberger relaterad sjuk dom som ger dessa bekymer eller finns det någon som har haft detta problem på sin hund.HJÄLP

Sv: Leonberger hjälp oss snälla

Vad jobbigt hoppas det ordnar sig och att de kan komma fram till vad det är på Strömsholm. Du kan inte kontakta uppfödaren eller rasföreningen och höra dig för lite, de borde väl veta?

Vad jobbigt hoppas det ordnar sig och att de kan komma fram till vad det är på Strömsholm. Du kan inte kontakta uppfödaren eller rasföreningen och höra dig för lite, de borde väl veta?

Tack det hoppas vi med. Ras klubben står frågande och uppfödaren finns inte mer.Det vi har fått är anorexia på hund. Hadde en setter som var sån men den åt litte i alla fall. Vi har hundra frågor och vi får kanse några svar i morgon.

Jag har aldrig hört talas om någon annan Leonberger som har samma problem som din så jag tror inte att den är "rasbunden". Du kan ju ställa frågan på leonbergerforumet http://leonberger.egetforum.se/forum/ och se om det är någon där som har haft samma problem. Hoppas att de kommer på vad som är fel med tjejen =)

Liknande trådar

Övr. Hund Hej Min Corgi gick bort för ca 3år sedan och saknar en hund i mitt liv Bor på landet med barn 5,9,11 varannan vecka och några katter som...
2 3 4
Svar
63
· Visningar
3 820
Senast: Maniac123
·
Hundhälsa Hej, Jag har i 2 års tid haft PROBLEM med min tik som nu är 2,8år och alltså levt 2 år av sitt liv med denna hemska MAGKATARR SOM...
2
Svar
34
· Visningar
4 864
Senast: Lillefrun
·
Övr. Hund Hej! Jag har sedan 2 år tillbaka min första hund. Hon är det finaste jag har, och att se henne lycklig är det bästa jag vet. Jag gör...
Svar
19
· Visningar
2 373
Senast: Hellhound
·
Övr. Barn Hej på er alla kloka! Förlåt för ett långt inlägg men jag har verkligen ett behov av råd och tips. Jag har sen en tid tillbaka...
2
Svar
26
· Visningar
4 915
Senast: Anonymisten
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka