Leksands Rk 2 sept

FT_ryttare

Trådstartare
Jag ska förmodligen rida debutant där :eek::D

Jag har inte tävlat ft sen 2002 och massor har säkert hänt sen dess vad gäller regelverket.
Måste updpatera mej om reglerna även om jag varit på många fälttävlan sen dess. (publik eller funktionär).

Undrar hur de här ska sluta:p
Massa dödsolyckor har de oxå varit så de känns ju mindre trevligt.
Men en debutant ska nog jag o hästen ta oss igenom hoppas jag.

Någon mer som ska dit ?
Någon som har lite tips till en ringrostig fälttävlansryttare :p

Sv: Leksands Rk 2 sept

ojdå nu hamnade den under fel oxå.. aja moderatorn får flytta den till "att ha fälttävlanshäst"

men vad är de nu med bukes fälttävlansryttare.. ingen som har tips, lite pepp eller nå roligt o berätta om LRK´s bana ?

hur många stopp får man ha totalt på terrängen, inte för att jag planerar o ha några ;)

men vad är de nu med bukes fälttävlansryttare.. ingen som har tips, lite pepp eller nå roligt o berätta om LRK´s bana ?

hur många stopp får man ha totalt på terrängen, inte för att jag planerar o ha några ;)

Men hallå! Du får ju ge oss mer än 5 minuter att svara på....;):D

Tips är: Glöm inte medicalcard, det MÅSTE numera sitta på vänster arm.
Du får sammanlagt ha 4 stopp på olika hinder, 3 på samma sen är du väck...

Pepp: Glöm alla olyckor och koncentrera dig på att ha KUL med din häst! Rid för din egen skull och skratta för full hals i terrängen när du hoppat det hinder du oroat dig mest för....:banana::banana:
Det kommer att gå galant och du kommer inte att kunna förstå hur du kunde överge denna eminenta sport för simpel banhoppning...!:devil:

haha de var 17 som hade tittat på tråden fast de bara gått 5 minuter.. därför ja var lite brydd över att folk inte svarat :D

jag övergav denna sport för dressyr :eek: :angel:
sen övergav jag dressyren för o satsa på hoppningen istället :D

Är LRK:are, vad vill du veta? :angel:

Jag och bebisen ska också styra runt, det blir roligt! :d

känner till banan rätt väl eftersom jag tävlat där förut.
Hästen är egentligen en LRK.are de med så hon känner igen de flesta hinder :)
är de nå dike med i debutanten ?
Hinder ner i vatten eller bara vada igenom ?

Meeen va roligt=)
Å LRk:s bana som är så härlig!
Lycka till och glöm inte att ta med någon som knäpper massor med kort!=)

får se om jag får med mej någon ner som kan hantera en kamera ;)
Ni ska inte dit ?

Har pratat med tjejen som ev kunde vara intresserad av minten... men dom ville ha en som dom kunde hoppa med o ev tävla hoppning med. tyvärr.

Klart du får det=)

nej vi ska inte de, skickar ett PM till dig.

Hmmm.. Nej det är nog inget rent dike, men det förekommer diken under samt framför några hinder.

nix, det är bara vad genom den skapligt grunda och infångade bäcken - nemas problemas!

Men visst är det väl du som har tävlat Delhi förut? :)

vad roligt att höra att någon gillar våran bana ;)

Personligen är jag lite trött på att vi inte bygger lite nya hinder snart.. men så kanske man alltid tänker om sin egen bana? :angel:

Ja de är jag som tävlat henne förut oxå men vi har aldrig tävlat fälttävlan tillsammans. Bara tränat några gånger förra året.
Mattias har ju dock skuttat runt på LRK´s bana med henne o bruno så banan känner hon till.

ska värma upp med en hopptävling innan vi kommer ner till er, 110-120 :)

jajaaa, fattade inte att det var Delhi du skulle starta här! haha, mne jag är ju en nöt - det är ju såklart därför hon inte är här nu! :smirk:

Men det går nog bra, det är ju inte precis några skräckinjagande hinder :angel: (bara för det kommer jag väl inte ens till andra hindret!)

Äntligen kommer jag medvetet få träffa en bukare, också! Jag vet ju vem Delhi är - så jag hälsar om jag ser er! haha. :D

Haha ja delhi är hos mej på träningsläger ;)
Meningen var att jag bara skulle hoppa igång henne ordentligt men erika anmälde oss till fälttävlan oxå :smirk: :D

Stod du i stallet på siljansnäs?
För jag var där o hälsade på samma helg som avesta hade sitt meeting.
Tänkte om ja sett din häst i stallet kanske :)

KL
Jag är anmäld :o
Får se hur de går, ska rida debutant. Hästens första ft start!
Har aldrig varit i Leksand så de ska bli kul!

hästens första ft här oxå.
Men nu vet jag inte om jag kommer iväg då hästen beter sej lite underligt.. vet inte om de är latmasken i henne eller om de är något som gör ont. Ska kolla henne lite mer innan vi ropar hej ...

Jag är själv leksing, men ska vara funktionär den här tävlingen, eftersom jag inte har någon häst (letar för tillfället). :) Vad spännande att se hur det går för alla, jag håller tummarna såklart.

Nää, jag bor i siljansnäs, men hästen står i sundet (samma som bruno o delhi) Granne med bruno, faktiskt :)

kul att det kommer folk så långt nerifrån! skåneland, hej hå! ;D

lycka till!

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka