Lekfull 8-åring!

Elisha

Trådstartare
:) Jag har ett sto som är 8 år. För nån vecka sen hade jag julpyntat i hennes box. Jag hade sattit upp tallris och rött band. Sen hade jag också sattit fast en liten tomte som jag hade "hängt" fast ordentligt på boxgallret. Men nu har mitt jätte lekfulla sto fått loss tomten och slitit den i bitar! HAHA inte pga arghet eller så bara ren lekfullhet. Skulle det funka att hänga upp ett gossedjur i boxen som hon kan dra och bita i?!:rofl:

Sv: Lekfull 8-åring!

Juste jag kom på en sak, hon kan inte ha gran/tall ris hon bryr sig inte om det!

Sv: Lekfull 8-åring!

Elisha skrev:
Juste jag kom på en sak, hon kan inte ha gran/tall ris hon bryr sig inte om det!

Om syftet är att dekorera är ju tall- och granris perfekt just eftersom hon inte bryr sig om det.

Är du ute efter att ge henne nåt att leka med så är det säkraste att välja nåt som är gjort för just hästar, typ en jollyball.
Ett gosedjur är lätt att slita sönder och jag har svårt att tänka mig att stoppningen eller pälsen (på mjukisdjuret) skulle vara så hälsosamt för hästen att få i sig

Liknande trådar

S
Anläggning Till hösten måste jag flytta min häst, jag jobbar just nu som hästskötare och just nu är hon med där jag jobbar men pga att jag tänkt...
Svar
3
· Visningar
2 520
Senast: moonstruck
·
B
Träning Hej. Suttit här ca 5 timmar nu och läst om lite allt möjligt. Allt från mugg till A2 virus till jobbiga hingstar och kände bara ett...
Svar
15
· Visningar
1 676
Senast: bigganl
·
Träning Lång, invecklad tråd. Har haft lösdrift nu i 3 år och har alltid haft väldigt bra flock trots att hästar har kommit och gått. Hagen...
2
Svar
24
· Visningar
2 277
Senast: Yrja
·
K
Träning Min man fick ett 15 årigt halvblods sto pga plats brist.. Och då vi har egen gård men alla tränings möjligheter frågade dom om vi inte...
2
Svar
26
· Visningar
2 606
Senast: Bialitt
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar