Z

Zilver

Har en galen vilde:love: på två år hemma som kräver att man busar med henne flera gånger om dan tyvär så blir hon fort uttråkan så jag är tvungen att hitta på nya lekar hela tiden men nu börgar min fantasi ta slut:(

Jag behöver tips på vad man kan underhålla en ovanligt smart liten kisse med så hon inte hittar på egna bus vilket kan vara allt från att svinga sig i taklampan till att tömma frysens innehåll över hela lägenheten:crazy:
 
Sv: Lekar

Har tre kissar hon kör så slut på dom andra så dom bara ligger orörliga i en hög på golvet även om hon hoppar jämfota på dom:crazy:
 
Sv: Lekar

Åh vad drygt. :p Min vilde brukar bli mer lite mindre oharmonisk om han får gå ut rasta av sig och/eller jaga runt på aktiveringsbollen som släpper ut mat när han rullar på den. Den kan han sysselsätta sig med länge, men så är han världens matvrak också..
 
Sv: Lekar

Vintertid så roar sig mina vildingar med följande:
En korg med lock som jag gömmer några leksaker i. Brukar ta ett tag innan de lurar ut var leksaken är och sedan att ta sig in i korgen. Funkar även att fylla korgen med alla leksaer man hittar så har de att göra en stund med att plocka ut alla.

Gammal skokartong som du gör några små hål i och sedan lägger lite godisar i.

Aktivitetsboll. Mina tröttnar iofs rätt fort på sådana men det räcker ett tag.

Släppa studsboll i trappan. Förmodligen världensroligaste lek enligt vissa.

Smällkaramell på toarulle med kattgodis i. Genererar tyvärr en del skräp men ack så roligt.

Lite tips från vildingarna hemma hos mig.
 

Liknande trådar

Katthälsa Hej Jag provar att fråga här. Snälla inga påhopp, jag är här för att be om tips o råd. Jag gör det bästa jag kan för mina katter efter...
Svar
18
· Visningar
4 395
Övr. Katt Jag har för mig att det funnits en presentationstråd för oss och våra katter tidigare (hittar den dock inte vid en snabb sökning), men i...
Svar
10
· Visningar
1 950
Senast: cili
·
  • Låst
Tjatter Det var en gång en prinsessa vid namn Cimorene, som bodde i det blomstrande kungadömet Linderwall. Linderwall var ett lugnt kungadömme...
51 52 53
Svar
1 058
· Visningar
39 480
Senast: Intejag
·
Hundavel & Ras Hej! Jag är helt ny här inne men har lurat runt och läst en massa trådar.. Som rubriken lyder så är det här ännu en rasvalstråd och...
2
Svar
22
· Visningar
2 878
Senast: vallhund
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Akvarietråden V
  • Avels fråga
  • Hjälp att välja ras

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Tvättstugedrama
Tillbaka
Upp