Lekande hundar -bilder

Kilauea

Trådstartare
Nu vill jag se roliga bilder på era hundar, när de har riktigt kul, vid tex. träning, lek osv.

Såhär får mina vovvar ha det ibland på sina promenader.....labben (svart) och lagotton (brun) är mina de som är mina. Sen är det en blandis på snart tio år (den första) och en keeshond valp på 6 månader.
050601%20spring.jpg

Sv: Lekande hundar -bilder

Den enda busbilden jag har på Boris:

imag0096_orig_SE.jpg

Arne leker med sin favoritleksak, som dessutom är den billigaste, och enklaste... :p

PICT0001.sized.jpg

:D Ingen brukar vinna...nu är dessutom valpen större än katten...men när katten tycker att det räcker ...då räcker det..:D Men han är otroligt tålmodig den rackarn :love: ..och han söker självmant upp valpen för att få " sig några bett" :angel:

såhär goa är dom ibland också....

Turbokatten.jpg

*lånar*

Har ingen hund, men jag tar bilder på kompisarnas istället!

Kobra säger att det är hennes kameraväska:
kobraochvska5ra.jpg

Picasso säger att det är HANS pinne!
picassoochkobra6dn.jpg

Calazirya skrev:
men MARTHA ta genast bort bilderna ;) helt gudomligt söööt

:rofl: Ja visst är dom söta :love:
en sak är säker...det går inte en enda dag utan att man håller på att skratta ihjäl sig iallafall :D :D

Jag dööööööör... så himla söt!

Gud, jag vill ha honom. Och om han skulle råka försvinna, bli inte orolig, han kommer må så bra så... :angel:

Det är inte så lätt att fotografera en valp alla gånger...

0504137.jpg

Rolig strumplek. :D

0505031.jpg

Här ska Aston "hjälpa till" med renoveringen lite och håller på att kolla att vi har fått rätt skruv...
(skruven var nästan tyngre än valpen, men han skulle prompt ha den :p )

0505081.jpg

Liknande trådar

Övr. Hund Hej! Jag ber om ursäkt för en låång text. Jag är förtvivlad över situationen med min 7 månader gamla valp, jag känner mig så jävla...
2 3
Svar
42
· Visningar
5 602
Senast: fixi
·
Hundträning Byn som jag bor i anordnar hundpromenader ett par gånger i veckan. Jättebra träning tänkte jag. Själv har jag inget behov av social...
Svar
8
· Visningar
1 986
Senast: Sesca
·
Övr. Hund Jag har en jaktlabrador, jag upplever att han är rätt van vid att träffa på hundar (på jaktträning så har han suttit i nya bilar med...
Svar
5
· Visningar
834
Övr. Hund Jag har en labbe tik som är ett år. Som valp var hon ganska tuff men när det kom till människor så tyckte hon det var läskigt. Inte så...
Svar
6
· Visningar
1 444
Senast: Trassel12
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka