Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Hemma från vårdcentralen och ett gäng stygn fattigare. Det är så skönt!!! Det var dock inte så skönt när hon skulle dra ur stygnen ur läppen . Jag behöver inte antibiotika för även om det var lite varigt verkade det som att min kropp bestämt sig för att putta ut och bli irriterad på stygnen bara.
Jag fick titta hur det såg ut innan hon tejpade för och kirurgen som opererade har gjort ett superjobb! Visst kommer det synas lite men i stort sett hela läppen är intakt och när svullnaden går ner kommer det nog inte synas så mycket alls
Vad sägs om kaffe och risifrutti till "lunch" Jag hittade inte orken till något vettigare. Nu tar jag kaffe nr 2 med skorpor tillNär man jobbat som en tok hela dagen och inser att man glömt frukost och lunch nu på eftermiddagen..
Tvingade i mig resterna från gårdagens tonfisksallad. Inte helt angenämt första mål måste jag säga.
På jobb med en fisande liten bostonterrier..... Luktar inte direkt mumma vill jag påstå, Inte lite hästgödsel den där har dragit i sig de senaste dagarna fifan...
Öppnat fönster och vädrar ut hela kontoret
Nu ska jag försöka ge mig på en reseräkning och redovisa timarna. Får så otroligt lite tillbaks på dieseln (0,65 öre/l) så det känns rätt meningslöst att räkna ihop. Nu har det dock blivit lite mil på 3 månader
0.65 öre?
ehum.. 65 öre eller 0,65 kr måste varit lite snurrig av fisdoften från fröken bostonterrier
Tänkte väl. Annars verkligen inte värt ansträngningen